  • Data: 2002-11-18 12:36:19
    Temat: Re: Prosba do adminow firewalli
    Od: "Olgierd `Kingsajz' Ziolko" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jaroslaw Druzbinski" <comnet#cn.net.pl> pisze:

    >Owszem. Wybierasz port na ktorym np. stoi hub. Ale dalej jest to JEDEN port
    >i nie zmienia sie ot tak dla widzimisie.

    No niby tak, ale nie o tym (IMVHO) pisano:

    ,----[ <p...@o...rpg.pl> ]-

    `----

    >Nie skacze po wielu portach.

    Innymi słowy: może się zdażyć tak, że nic do ustawionego przeze mnie
    portu się nie dobije, bo np. 6346[1] jest wycinane. Dobrze rozumiem?

    >Dziala na jedym czy tez zdefiniowanym czy tez nie zdefiniowanym porcie.

    Czyli wycinając jeden zdefiniowany domyślne, bądź też zmieniony przez
    użytkownika blokuję ruch danego klienta?

    Właśnie zrobiłem eksperyment: zablokowałem ruch tcp/udp do portu 6346 w
    obie strony, uruchomiłem BearShare, a ten spełnia funkcje, dla których
    go napisano.

    [1] domyślny port wspomnianego BearShare

    Pomóż znaleźć lek na raka: http://www.intel.com/
    After you have a beer, you're committed to nothing other
    than dumping the empty bottle.