  • Data: 2002-11-10 00:53:08
    Temat: Re: Prosba do adminow firewalli
    Od: Robert Święcki <j...@u...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MSZ wrote:

    > Dlatego że dawała zbyt prostą łatwą i przyjemną metodę blokowania. Nie
    > chciało się kombinować z regulacją pasma, bo po co, skoro wystarczy

    Ale o co chodzi?.. sprawa jest przecież prosta. Jacy źli/dobrzy admini?
    Przecież warunki wykorzystywanego łacza powinny być zawsze regulowane
    jakimiś ustaleniami jego zarządcy (lub użytkowników jeżeli wspólnie się
    składają - czyli nasze sdi/neo). Jeżeli łącze jest Twoją własnością idziesz
    do admnistratora i mówisz, że chcesz mieć kazee... a jak nie to niech
    wypier.. z roboty. Jeżeli boisz się pójść do admina bo cię nie
    wysłucha/wyśmieje to zazwyczaj znaczy, że łącze nie jest Twoją własnością i
    korzystasz z niego na zasadach ustalonych przez administratora łącza (nie
    mówię tu o adminie, tylko o właścicielu).. i wtedy nie ma gadania "dlaczego
    Ci admini blokują".

    Jeżeli zaś mówisz o jakichś potworkach w stylu sdi/neo dzielone na 20
    użytkowników i masz problemy z administratorem, który cośtam wycina to
    znaczy, że z ciebie d..a, bo nie potrafiłeś z innymi użytkownikami ustalić
    zasad korzystania z łącza.

    No więc to bieganie kazyy po portach jest dziwne.. bo to walka z osobami
    administrującymi łączem, czyli, przynajmniej teoretycznie mającymi prawo do
    kontroli usług. Jak Ci się nie podobało, że kazaa poprzednio była blokowana
    przez admina, to trzeba było go zmusić do tego by odblokował. Jeżeli nie
    posiadałeś argumentów/nie byłeś władny abo to zrobić, to widać łącze nie
    jest Twoje i powinineś pokornie korzystać z tego, co jest.

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    You're children of the damned/Your back's against the wall
    You turn into the light/You're children of the damned