  • Data: 2002-11-03 08:33:15
    Temat: Re: Prosba do adminow firewalli
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cóż, Sat, 2 Nov 2002 18:11:20 +0000 (UTC)
    tm <t...@p...fm> pisze:

    > Ja czasem mysle, ze nalezaloby adminow, ktorzy marza o tym, by lacze
    > najlepiej lezalo nieuzywane, ew. wykorzystywane w 5% maksymalnie. Ciekawe co
    > by powiedzieli, gdyby nagle uzytkownicy ich sieci zaczeli prowadzic np.
    > wideokonferencje non stop? Za chwile pewnie by sie pytali "jak to wyciac"
    > :). A kase to by chcieli brac nie wiem za jakie uslugi - dostep do emaila +
    > www bez zbednych "wodotryskow", zeby nie zapychac lacza ? :)

    Dziel siły na zamiary. Ktoś, kto _marzy_ o videokonferencji na lanach
    (bo tam się przeważnie blokuje Kazaa) pomylił się z kupnem dostępu
    do internetu. Administrator który się za to zgadza naraża się na skargi
    z powodu powolności sieci. Z tego m.in powodu administratorzy porażającej
    ilości serwerów nie zezwolą Ci na postawienie _nawet_ setiahome czy prywatnego
    ircd - a co dopiero na prowadzenie videokonferencji. To tego celu służą
    wykupywane łącza u providerów o tak szerokiej przepustowości jak ramiona
    Zenka, co 20 lat w Elemisie telewizory nosił.

    > Dobrze, ze jest Telekomuna, na ktora mozna tez oczywiscie narzekac, ale
    > przynajmniej tam nikt nie bedzie nic obcinal.

    Amen. Jest jeszcze onetkonekt(c) (r) (etc) (itp)...
    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <b...@t...one.pl>
    [RLU:146065, GG:3218485, IA:3647017539, #amypl tkdMass]