  • Data: 2002-11-05 02:04:29
    Temat: Re: Prosba do adminow firewalli
    Od: MSZ <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-11-04 10:10, Użytkownik Pawel Sikora napisał:

    > Jak kupisz pasmo za 800 Euro/1Mbit to sobie bedziesz

    Jakbym miał kasę na takie łącze, to bym wziął Neo a za zaoszczędzoną kasę
    importował sobie to co teraz ściągam (w nienajlepszej jakości) w
    oryginalnych, ładnych pudełkach :-)

    > mogl pokorzystac z internetu wedlug swojego gustu,
    > ponizej tego SA ograniczenia i kompromisy.

    Właśnie o nich sobie dyskutujemy. Nie twierdziłem ani razu, że luser ma
    dostać wszystko i jeszcze admin ma mu spiewac kołysankę jak nie może
    zasnąć... ale może nie przesadzajmy i w drugą stronę. Dostęp do internetu
    to nie ma być dostęp do ulóbionego portalu admina w godzinach pozaszczytowych.

    Naczytali się ludziska BOFH-a za dużo... ;-)

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off is a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)