  • 81. Data: 2011-10-05 21:00:30
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 09:44:48 +0200, Franc napisał(a):

    > Przekroeczeni wg nich to 81/50 i do wyboru trzy bramki:
    > a) biorę to na siebie - nagroda to 200 PLN + 6 punktów
    > b) wskazuję osobę - nagroda 200 PLN + 6 punktów

    Wskazujesz osobę. Twojego kolegę mieszkającego na Ukrainie.

    --
    ___________ (R)

  • 82. Data: 2011-10-05 21:03:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Oct 2011 20:39:12 +0200, jerzu napisał(a):
    > On Wed, 05 Oct 2011 20:23:08 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    >
    > Ale ja nie odmawiam. Po prostu nie pamiętam. Zdjęcie może mi odświeżyć
    > pamięć. Bez potrzeby angażowania sądu.

    Ustawodawca nie chcial ci dac tej mozliwosci.

    Pametaj, zapisuj, lub nie narzekaj ze drogo :-)

    J.

  • 83. Data: 2011-10-05 21:04:47
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Axel w <news:j6i6vn$e6l$1@inews.gazeta.pl>:

    > "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote in message

    > Bedziesz trzymal wszystkie nagrania z ostatnich miesiecy?

    Nagrywasz, wrzucasz na jutube, wywołujesz flejma, przywracasz skasowany
    filmik, wywołujesz flejma, kasujesz w jutube, wywołujesz flejma...

    Albo, nagrywasz, chowasz do szuflady, bierzesz kolejny gadżet, nagrywasz,
    chowasz, wywołujesz flejma, wrzucasz na jutube...

    Jakoś te 12 miesięcy można pociągnąć -;)

    --
    Tomasz Nycz

  • 84. Data: 2011-10-05 21:11:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-05 20:39, jerzu pisze:

    > Ale ja nie odmawiam. Po prostu nie pamiętam. Zdjęcie może mi odświeżyć
    > pamięć. Bez potrzeby angażowania sądu.

    Ze zdjęciem jest parę innych problemów, o których napisałem. Wyciąłeś
    to bez zająknięcia i bez chwili zastanowienia się nad tym...

  • 85. Data: 2011-10-05 21:19:03
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3SDRJb$0bc@mike.oldfield.org.pl>:

    > Wskazujesz osobę

    Ot choćby tę?:

    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna

    > Twojego kolegę

    Zaraz tam kolegę...

    > mieszkającego na Ukrainie.

    To jest jakiś zakaz wskazywania tych z PL?

  • 86. Data: 2011-10-05 21:22:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Oct 2011 21:11:30 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Ze zdjęciem jest parę innych problemów, o których napisałem. Wyciąłeś
    >to bez zająknięcia i bez chwili zastanowienia się nad tym...

    "że automatyczne przesyłanie zdjęcia
    wcale nie jest czymś pożądanym przez wiele osób" - trudno dyskutować z
    ogólnikami.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 87. Data: 2011-10-05 21:35:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 21:19:03 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Ot choćby tę?:

    > Zaraz tam kolegę...
    > To jest jakiś zakaz wskazywania tych z PL?

    Nie. Ale jak wskażesz tak, jak obiecałeś, to się bardzo mocno przejedziesz.

    --
    ___________ (R)

  • 88. Data: 2011-10-05 21:48:59
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3SDS51$0bd@mike.oldfield.org.pl>:

    > Ale jak wskażesz tak, jak obiecałeś, to się bardzo mocno przejedziesz.

    Ja coś obiecałem? Lecz się chłopcze.

    --
    Tomasz Nycz

  • 89. Data: 2011-10-05 21:51:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:if7p87tu8eudcj2k33tvt6e1vkvou231e5@4ax.com...

    > Owszem, ale co im szkodzi przesłać kartkę więcej? Wstydzą się czegoś?

    Zmniejszają Twoje szanse w ten sposób.

  • 90. Data: 2011-10-05 22:40:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-05 21:22, jerzu pisze:

    > "że automatyczne przesyłanie zdjęcia
    > wcale nie jest czymś pożądanym przez wiele osób" - trudno dyskutować z
    > ogólnikami.

    Cóż, było tam trochę więcej na ten temat. Mało tego - kiedyś o tym
    pisałem :)