  • 141. Data: 2011-10-07 15:03:26
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-07 14:55, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 07 Oct 2011 14:13:13 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > tylko zupełnie inaczej niż u nas. Tam typowe jest zabieranie PJ na 2
    > tygodnie czy 1-3 miesiące. PO tym oddają bez egzaminu.

    Jeszcze nie napisałeś, że kierowca może sobie wybrać okres kiedy
    fahrverbot będzie aktywny.

    > U nas waląz od razu rok czy dwa i potem ponowny egzamin

    Za przekroczenie prędkości? Od kiedy?

  • 142. Data: 2011-10-08 02:55:11
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-10-06 15:20, Marcin N wrote:
    > 3. Mówisz, że nie wiesz kto mógł to być - ale to nie jest prawdą, bo
    > wiesz, tylko jest to lista kilku osób.
    >
    > Każda z proponowanych przez nich odpowiedzi zawiera pewną dozę kłamstwa.
    > Wszystko przez brak zdjęcia...

    Jest też szansa, że nie wie się nawet jakie to mogą być osoby. Np. oddaje
    się samochód do naprawy i mechanicy go testują na drodze. Firma za to nie
    prowadzi szczegółowego rejestru kto wtedy jechał/naprawiał. Czy firma może
    odpowiadać za siebie w takiej sprawie i dostać mandat, ewentualnie punkty?

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 143. Data: 2011-10-08 13:57:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Oct 2011, dominik wrote:

    > Jest też szansa, że nie wie się nawet jakie to mogą być osoby.
    > Np. oddaje się samochód do naprawy i mechanicy go testują na drodze.

    Nie wiem czy było już tysiąc razy czy jeszcze trochę brakuje:
    przepis nakazuje wskazać komu powierzono, nie kto kierował!
    Dla (współ)właściciela jest obojętne kto kierował.

    > Firma za to nie
    > prowadzi szczegółowego rejestru kto wtedy jechał/naprawiał. Czy firma może
    > odpowiadać za siebie w takiej sprawie i dostać mandat, ewentualnie punkty?

    1. Wskazanie firmy wyczerpuje wskazanie "osoby" (ktoś powiedział, że
    nie może być prawna? ;))
    2. Nie, firma za takie coś nie odpowiada karnie - karnie odpowiedzą osoby
    fizyczne którym powierzono. Ale to już zmartwienie "organów".

    IMVHO optymalne jest posiadanie rewersu (lub jego kopii) z podpisem
    osoby która przyjęła samochód.

    pzdr, Gotfryd

  • 144. Data: 2011-10-08 22:27:15
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-10-08 13:57, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Nie wiem czy było już tysiąc razy czy jeszcze trochę brakuje:
    > przepis nakazuje wskazać komu powierzono, nie kto kierował!
    > Dla (współ)właściciela jest obojętne kto kierował.

    No właśnie - tylko firma to nie do końca "kto", tylko "co" ;)

> [...]
    > 2. Nie, firma za takie coś nie odpowiada karnie - karnie odpowiedzą osoby
    > fizyczne którym powierzono. Ale to już zmartwienie "organów".

    Bez tego zdjęcia to się chyba nie obędzie, ale to już sąd pewnie.

    > IMVHO optymalne jest posiadanie rewersu (lub jego kopii) z podpisem
    > osoby która przyjęła samochód.

    Nie mam takiego obowiązku, nawet faktury są wystawiane czasem na konkretny
    dzień, czasem z inną nawet datą,

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 145. Data: 2011-10-09 01:45:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > LOL, cóż za fachowa diagnoza. To jakaś Twoja nowa specjalizacja? A nie,
    > to standardowy stan umysłu.
    > (...)
    > Tobie to się różne rzeczy wydają, wydawały i wydawać będą. Nie wiem
    > jakie jest tego źródło, ale pytać przez grzeczność nie będę.

    No i widzisz, mój tekst o odmóżdżeniu zadziałał doskonale -- wkurwił Cię
    i na merytoryczną część posta nie odpisałeś wcale, a za to skupiłeś się
    na dyskusji z jej idiotyczną częścią i wyszedłeś na głupka. A przecież
    mogłeś odpisać merytorycznie, a tą uwagę zignorować czy skwitować jednym
    słowem -- nikt Ci nie zabronił. :-)

    To taka sama prostacka manipulacja jak w liście ITD, tylko tam chodzi o
    kasę. Niby wszystko jest ok, niby nie muszą wysłać zdjęcia, niby nikt im
    nie zabrania od razu proponować konkretnej kwoty za niewskazanie, ale z
    moralnego punktu widzenia taka procedura jest zajebiście nie ok.

  • 146. Data: 2011-10-09 19:18:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-06 15:20:52 +0200, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > 1. Mówisz, że to Ty...
    > 2. Mówisz, że to żona...
    > 3. Mówisz, że nie wiesz kto mógł to być...

    > Każda z proponowanych przez nich odpowiedzi zawiera pewną dozę kłamstwa.

    Nie - jeśli nie wiesz, kto to mógł być, to 3 nie zawiera ani odrobiny kłamsta.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 147. Data: 2011-10-09 19:19:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-06 09:07:11 +0200, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> said:

    > "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > Dostaje list, ze miesiac temu moje auto przekroczylo predkosc w Warszawie na
    > Poleczki. I nie mam pojecia, czy akurat tego dnia nie jechala tamtedy moja
    > zona moim autem...

    I jaki masz problem?
    Zeznajesz komu powierzyłeś pojazd - zgodnie z prawem.

    --
    Bydlę

  • 148. Data: 2011-10-09 19:24:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-06 14:59:51 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> said:

    > Nie wiem czemu, ale twój test brzmi jakoś znacznie bardziej
    > prawdopodobnie niż Bydlęcia :)

    OK, może być i kwartał. ;-)
    Nie w tym rzecz - cały czas niektórzy usiłują zniknąć swój mózg i
    świadomość tego, co robią.

    - samochodem jeżdżą tylko do pracy i to w Szczecinie, a wykroczenie
    zarejestrowano w Oddziale
    - samochodem jeżdżą po Polsce i w oznaczonym czasie akurat tam mieli
    jakąś sprawę (a zwłaszcza pamiętają błysk)
    - w ogóle nie używają samochodu, który powierzyli takim to a takim osobom...

    Nie ma w tym żadnej filozofii.
    (w tym, by zeznać prawdę)

    --
    Bydlę

  • 149. Data: 2011-10-09 19:33:57
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:j6sl3q$5t8$2@cougar.axelspringer.pl>:

    > I jaki masz problem?
    > Zeznajesz komu powierzyłeś pojazd - zgodnie z prawem.

    Dnia 9 września 2011 o godzinie 14:35 czyli 87 minut przed wskazywanym przez
    Państwa terminem zarejestrowania wykroczenia powierzyłem kluczyki i dowód
    rejestracyjny wraz z dowodem opłacenia składki OC _szufladzie_ i udałem sie
    na drzemkę poobiednią. Drzemkę zakończyłem o godzinie 17:15 (akurat sie
    Teleexpress kończył), a o 18:29 odebrałem powierzone _)szufladzie_ kluczyki
    i dokumenty.

    --
    Tomasz Nycz

  • 150. Data: 2011-10-09 23:59:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-09 19:33:57 +0200, 'Tom N'
    <n...@1...dyndns.org.invalid> said:

    > Dnia 9 września 2011 o godzinie 14:35 czyli 87 minut przed wskazywanym przez
    > Państwa terminem zarejestrowania wykroczenia powierzyłem kluczyki i dowód
    > rejestracyjny wraz z dowodem opłacenia składki OC _szufladzie_

    Czyli (po wycięciu dziecinady) nie powierzałeś *nikomu*, co zeznajesz z
    przyjemnością, świadom zamieszania, jakie zeznając prawdę powodujesz.

    I jaki masz problem z zeznaniem prawdy?

    --
    Bydlę