eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPromocje - przymusowośćRe: Promocje - przymusowość
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!polsl.pl!not-for
    -mail
    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Promocje - przymusowość
    Date: Tue, 28 Jun 2011 13:20:18 +0000 (UTC)
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 34
    Message-ID: <s...@h...ck.polsl.pl>
    References: <itsg9c$o5l$1@news.telbank.pl> <itsjvu$s8u$1@news.onet.pl>
    <itsm83$og2$1@news.telbank.pl> <itt0c7$a25$1@news.onet.pl>
    <iu183h$174$1@news.telbank.pl> <iu1iqm$ih1$1@news.onet.pl>
    <iu20rt$ues$1@news.onet.pl> <iu26sl$gb9$1@news.onet.pl>
    <iu2821$ues$3@news.onet.pl> <iu2el1$2k2$1@news.net.icm.edu.pl>
    <iu36n2$1va$1@news.onet.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <iuall0$h36$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: hydra.ck.polsl.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: polsl.pl 1309267218 8537 2a01:1d8:1:1::11 (28 Jun 2011 13:20:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jun 2011 13:20:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95562
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 27 Jun 2011 21:29:30 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
    > W dniu 2011-06-27 16:01, Michal Tyrala pisze:
    > > On Sat, 25 Jun 2011 01:31:32 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
    > >> 2. umowa na czas określony, jeśli nie zostało to zgłoszone przez klienta
    > >> wcześniej, automagicznie odnawia się na tych samych warunkach na kolejne
    > >> X miesięcy.
    > >>
    > >> I tak, jeśli pierwsza forma jest w zasadzie bezpieczna, to druga jest,
    > >> mówiąc po warszawsku - szemrana. Nie zdziwię się, jesli prędzej czy
    > >> później któryś z regulatorów czy KE zakwestionuje ją, przy okazji
    > >> oczywiście przywalając kary.
    > >
    > > Dlaczego jest szemrana itd?
    >
    > Bo można śmiało i z dużym poziomem prawdopodobieństwa założyć, że
    > współczesna oferta będzie atrakcyjniejsza dla klienta niż ta sprzed 2
    > czy 5 lat. Czyli działasz na niekorzyść klienta, nie informując go o tym.
    > Ale jeszcze raz podkreślam, że to jak na razie tylko teoria.

    A mozesz dac przyklad o czym konkretnie piszesz?

    Bo zwykle umowa terminowa oznacza jakis uklon w strone klienta -- nizsze
    stawki, tani sprzet na start, etc. I ,,odnawia się na tych samych
    warunkach'' ja rozumiem, ze po okresie promocji dostajemy kolejna (na co
    by się chyba trzeba jednak zgodzic).

    A warunek ,,dzisiejsza oferta moze byc lepsza'' dosc czesto zachodzi
    przy przedluzeniu sie umowy terminowej w bezterminowa, wiec juz się
    calkiem gubie w tym o co Ci chodzi.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: