  • Data: 2011-06-30 16:10:04
    Temat: Re: Promocje - przymusowość
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-27 21:30, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Michał, ale taryfa telefoniczna różni się w znaczny sposób od cennika
    > dostępu do internetu, prawda?

    nie różni się zbytnio. Tutaj masz kwotę abonamentu przeliczaną po
    jakiejś stawce na "minuty do wygadania", a w internecie masz kwotę
    abonamentu przeliczaną (niejawnie) na jakąś przepustowość. Pewnie za rok
    za tą samą kwotę abonamentu można dostać odpowiednio:
    1. większą liczbę minut
    2. większą przepustowość

    różnica tylko taka, że po wygadaniu minut z abonamentu płacisz, a tutaj
    jesteś ograniczony przepustowością, ale najczęściej bez limitów ilości.

    wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem rowerowym