  • 1. Data: 2010-07-06 18:10:32
    Temat: Prom Gdynia-Karlskrona 17 lipca- 31 lipca oddam w dobre rece
    Od: " Cezarr" <m...@W...gazeta.pl>

    Powitac!

    Do wziecia bilet na prom Stena Line Gdynia - Karlskrona, dla 2 osob na 1
    motocyklu.

    Termin: wyplyniecie 18 lipca o 9:00 (w Karlskronie o 19:30),
    powrot 27 lipca o 21:00 (w Gdyni o 7:30 28 lipca).
    Sa do tego oczywiscie miejsca w kabinach (standard bez okna), bez posilkow.

    Koszt: 699 zlotych do sprawiedliwego podzialu podzialu na 4 lub 5 osob
    (czyli ok. 175 zl dla 1 osoby lub 280 zl dla 2 osob).

    Niestety moje moto doznalo uszczerbku na zdrowiu i z wyjazdu do Norwegii nici.
    Moze ktos z Kolegow wybiera sie na polnoc w tym terminie, jest okazja.

    Aaaa, jest szansa ze zwolni sie jeszcze jedno miejsce: 1 moto + 1 biker w tym
    terminie...ekipa sie wykrusza (beze mnie nie chca jechac, he???)

    Kontakt na e-mail jak w naglowku.
    Pozdr,

    Cezarr

  • 2. Data: 2010-07-06 18:19:06
    Od: " Cezarr" <m...@N...gazeta.pl>

    Oczywiscie musialem sie walnac w tytule...

    Termin jest 18 lipca - 27 lipca 2010.

    Pzdr,
    Cezarr.

  • 3. Data: 2010-07-08 06:59:19
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 6 Lip, 20:10, " Cezarr" <m...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Koszt: 699 zlotych do sprawiedliwego podzialu podzialu na 4 lub 5 osob
    > (czyli ok. 175 zl dla 1 osoby lub 280 zl dla 2 osob).

    Moze jakis dziwny jestem ale nic z tego kurwa nie rozumiem!

  • 4. Data: 2010-07-08 07:11:22
    Od: n...@s...com

    On Wed, 7 Jul 2010 23:59:19 -0700 (PDT), ditron <t...@g...com>
    wrote:

    >Moze jakis dziwny jestem ale nic z tego kurwa nie rozumiem!

    Bo to po szwedzku bylo. Przeciez masz napisane ze do Karlskrony!

    pozdrawiam
    newrom lingwista ;)
    Ps. przez chwile mnie kusilo, ale jak sobie pomysle ze musialbym
    jechac przez polske to mi przeszlo =)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2010-07-08 08:13:35
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jul 8, 9:11 am, n...@s...com wrote:

    > Bo to po szwedzku bylo. Przeciez masz napisane ze do Karlskrony!

    Z przekazu jedno wynika dosc jasno: ałtor dosc mlody jest i
    komunikacje z otoczeniem opanowywal piszac SMS-y.

    > newrom lingwista ;)

    > Ps. przez chwile mnie kusilo, ale jak sobie pomysle ze musialbym
    > jechac przez polske to mi przeszlo =)

    Pelna zgoda.

    > JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

    Pelna niezgoda - sikacz znowu rzyga.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660 (wreszcie w domu.)

  • 6. Data: 2010-07-08 18:05:17
    Temat: Re: Prom Gdynia-Karlskrona 18 lipca- 27 lipca oddam w dobre rece
    Od: "Cezarr" <m...@N...gazeta.pl>

    Kefir <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pelna niezgoda - sikacz znowu rzyga.
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660 (wreszcie w domu.)

    No, no...nie jestem z pokolenia SMSow.

    W opisie podzialu kosztow chodzilo o to, ze 699 zl dzieli sie na ilosc osob a
    nie ilosc motocykli. Bilet jest kupiony na 4 moto, 5 osob. Wypadlo z gry 1
    moto i 2 osoby i to jest do wziecia.
    Jedziesz sam, dorzucasz sie 175 zl.
    Jedziesz z pasazerem, dorzucasz 280 zl.
    Jasne wreszcie?

    Pozdr,

    Cezarr.

  • 7. Data: 2010-07-08 19:06:43
    Od: " Cezarr" <m...@N...gazeta.pl>

    Zgodnie z przypuszczeniem zwolnilo sie kolejne miejsce.
    czyli:

    Do wziecia sa bilety na prom Gdynia - Karlskrona - Gdynia, 18 - 27 lipca 2010
    dla 2 motocykli i 3 osob.

    Pozostalych 2 kumpli w bojowych nastrojach zamierza objechac fiordy, droge
    trolli, droge orlow i inne ciekawe miejsca w Norwegii. Mozna sie podpiac.

    Czas ucieka, do piatku 16/07 mozna zmienic rezerwacje (nazwiska, nr
    rejestracyjne).

    Polecam i skreca mnie ze nie dam rady jechac...

    Pozdr,
    Cezarr

  • 8. Data: 2010-07-08 22:27:33
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    Moze gdybys napisal "za ile" mozna przezyc tam te kilka dni (pewnie
    macie to juz policzone), to znalazloby sie wiecej chetnych.

    Pozdrawiam,
    Contravene
    VFR

  • 9. Data: 2010-07-10 06:52:50
    Od: "Cezarr" <m...@N...gazeta.pl>

    Contravene <c...@i...pl> napisał(a):

    > Moze gdybys napisal "za ile" mozna przezyc tam te kilka dni (pewnie
    > macie to juz policzone), to znalazloby sie wiecej chetnych.

    Taaa...Skandynawia jest droga, a Norwegia to juz szkoda gadac.
    Planowane sa noclegi na dziko po krzakach, w razie makabry pogodowej jakies
    hytte na kempingach (srednio 60-100 zl/osobe).
    We wstepnym planie jakies 3200 km do zrobienia, ale to zalezy od nastrojow i
    pogody.
    Paliwo po 6,50zl srednio. i to jest najdrozszy skladnik kosztow.
    Do tego oplaty za promy przez fiordy (mysle ze srednio 20-40 zl), wstepy do
    ciekawych miejsc i nieliczne oplaty drogowe (w 90% moto za free, jak np do
    Oslo czy wiekszosc tuneli).

    Zarcie tez drogie, procenty koszmarnie drogie...ale zawsze zapas mozna ( i
    nalezy) zabrac. Tylko gdzie to wszystko upchac???

    Osobiscie liczylem (optymistycznie) ze lacznie z dojazdem z poludnia Polski
    wyjdzie jakies 4000 zl (za 2 osoby). No, ale ja tam nigdy nie bylem i moglem
    sie walnac w kazda strone.

    Reszta jak w reklamie: "pokarmic fiordy z reki" - bezcenne!

    Pozdr,

    Cezarr.