  • 1. Data: 2010-07-06 14:21:41
    Temat: kolekcja ŚM - oddam "w dobre ręce"
    Od: "pkrason" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Ze względu zmianę zainteresowań podyktowaną starczym wiekiem i brakiem
    funduszy na sensowne moto (wszystkie środki finansowe przeżera mi rodzinka)
    oddam w dobre ręce kolekcję 170 numerów Świata Motocykli:
    2010-5 do maja 2010; 2009-komplet; 2008-komplet; 2007-komplet; 2006-komplet;
    2005-11 egz. (brak nr. 09); 2004-komplet; 2003-komplet; 2002-komplet;
    2001-komplet; 2000-komplet; 1999-11 eg. (brak nr. 05); 1998-11 eg.(brak nr.
    05); 1997-komplet; 1996-komplet

    Do tego 18 płyt VCD załączanych do ŚM; 3 egz. Motocykla z lat 90-tych
    Z czesci gazet usunieto plakaty. Stan wiekszosci bardzo dobry, niektore
    troche podniszczone, ale niewiele.
    Osoba zainteresowana musi spełnić 3 warunki:
    1. napisać na priv: p_krason('at')o2.pl i uzasadnić, że ma odpowiednio
    "dobre ręce" - wybiorę autora najsensowniejszego mejla
    2. ponieważ calość wazy ok. 20kg odbior tylko osobisty w Warszawie -
    klimatyczna dzielnica Targówek :)
    3. pospieszyć się.

    Pozdrawiam
    Piotr Krasoń

  • 2. Data: 2010-07-06 16:33:21
    Temat: Re: kolekcja ŚM - oddam "w dobre ręce"
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "pkrason" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Ze względu zmianę zainteresowań podyktowaną starczym wiekiem i brakiem
    > funduszy na sensowne moto (wszystkie środki finansowe przeżera mi
    > rodzinka)

    Brzmi kiepsko... Może rodzinke na diete?

    > Osoba zainteresowana musi spełnić 3 warunki:
    > 1. napisać na priv: p_krason('at')o2.pl i uzasadnić, że ma odpowiednio
    > "dobre ręce" - wybiorę autora najsensowniejszego mejla

    Puść na grupie potem tego maila z uzasadnieniem, też chcemy się pośmiać.

    > 3. pospieszyć się.

    Cholera, to aż tak kiepsko z Tobą?

    > Pozdrawiam
    > Piotr Krasoń

    Również

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-07-06 18:48:17
    Od: "pkrason" <p...@p...onet.pl>

    > Brzmi kiepsko... Może rodzinke na diete?
    Tiaaa... Życie to ciągłe wybory. Ten nie jest łatwy.

    > Cholera, to aż tak kiepsko z Tobą?
    Zbiór zajmuje sporo miejsca ale dodaje w gratisie wielki karton po makaronie
    z Biedronki :)

  • 4. Data: 2010-07-08 10:10:19
    Od: "pkrason" <p...@p...onet.pl>

    Temat nieaktualny.