  • 1. Data: 2010-07-06 15:51:23
    Temat: Problem z shimmy - Bandit 650 k7
    Od: garbatymarcin <g...@U...pl>

    Witajcie,

    Krotki opis problemu ktorego przyczyne moze ktos pomoze znalezc. Od ok.
    60 km/h motocykl zaczyna lapac odczuwalne na dloniach shimmy, po
    puszczeniu kierownice jest widoczne. Odczucie jest takie jakby bylo
    przednie kolo delikatnie niewywazone lub uderzone, ale jestem swiezo po
    wymianie opon u Szostaka i wszystko ladnie wychodzilo na 0. Opony nowe
    Pirelii Diablo Strada, ale na poprzednich bylo identycznie (wowczas
    mialem nadzieje ze to kwestia opon i przejdzie po wymianie).

    Ma ktos jakies pomysly ? Moto nigdy nie lezalo itp. bo w moich lapach od
    poczatku.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin

    Bandit k7

  • 2. Data: 2010-07-06 18:53:53
    Temat: Re: Problem z shimmy - Bandit 650 k7
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-06 17:51, garbatymarcin pisze:
> [...]
    > mialem nadzieje ze to kwestia opon i przejdzie po wymianie).
    >
    > Ma ktos jakies pomysly ? Moto nigdy nie lezalo itp. bo w moich lapach od

    Temat bumerang. Lozyska na glowce sobie sprawdz i skasuj luzy,
    ewentualnie wymien lozyska na nowe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-07-06 19:21:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 6 Lip, 17:51, garbatymarcin <g...@U...pl> wrote:

> [...]
    > Pirelii Diablo Strada, ale na poprzednich bylo identycznie (wowczas
    > mialem nadzieje ze to kwestia opon i przejdzie po wymianie).

    Jeżdże od 20kkm na Diablo Stradach, teraz nawet mam strzeloną felge i
    aktualnie jeszcze nie wyważony przód i zero shimmy przy obojętnie
    jakich prędkościach. Raz się coś takiego zaczęło i wystarczyło
    dociągnięcie łożyska główki ramy i tu szukaj problemu.

    --
    Artur
    ZZR 1200