    From: "Cezarr" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Prom Gdynia-Karlskrona 18 lipca- 27 lipca oddam w dobre rece
    Date: Sat, 10 Jul 2010 06:52:50 +0000 (UTC)

    Contravene <c...@i...pl> napisał(a):

    > Moze gdybys napisal "za ile" mozna przezyc tam te kilka dni (pewnie
    > macie to juz policzone), to znalazloby sie wiecej chetnych.

    Taaa...Skandynawia jest droga, a Norwegia to juz szkoda gadac.
    Planowane sa noclegi na dziko po krzakach, w razie makabry pogodowej jakies
    hytte na kempingach (srednio 60-100 zl/osobe).
    We wstepnym planie jakies 3200 km do zrobienia, ale to zalezy od nastrojow i
    pogody.
    Paliwo po 6,50zl srednio. i to jest najdrozszy skladnik kosztow.
    Do tego oplaty za promy przez fiordy (mysle ze srednio 20-40 zl), wstepy do
    ciekawych miejsc i nieliczne oplaty drogowe (w 90% moto za free, jak np do
    Oslo czy wiekszosc tuneli).

    Zarcie tez drogie, procenty koszmarnie drogie...ale zawsze zapas mozna ( i
    nalezy) zabrac. Tylko gdzie to wszystko upchac???

    Osobiscie liczylem (optymistycznie) ze lacznie z dojazdem z poludnia Polski
    wyjdzie jakies 4000 zl (za 2 osoby). No, ale ja tam nigdy nie bylem i moglem
    sie walnac w kazda strone.

    Reszta jak w reklamie: "pokarmic fiordy z reki" - bezcenne!

    Pozdr,

    Cezarr.