  • Data: 2014-05-27 00:43:46
    Temat: Re: Prolog i hierarchiczna baza faktów
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z moich doswiadczen wynika, ze studentow raczej interesuje seks, muzyka
    > i narkotyki.

    to chyba prawda ;/ osobliwe przy tym jak malo osob interesuje sie tym czym ja sie (w
    cholere dużo) interesuję tj moralnoscią - dorzucilnym do tej listy jeszcze 'smianie'
    cholernie duzo osób interesuje sie 'smianiem' i 'robieniem beki' (sa w tym nawet
    dobrzy

    > niz ze Schemem. Scheme jest malym ksieciem -- jest tym, co powstaje
    >
    > nie wtedy, kiedy nie mozna nic wiecej dodac, ale wtedy, kiedy nie mozna
    >
    > nic wiecej odjac.

    ciekawa reguła, c chyba ja stosuje ale w pewnym
    okreslonym moze nawet troche dziwnym stylu, dokladnie nie wiem; czy ja ja stosuje w
    ew obmyslaniu poprawek do c, poki co raczej nie,
    ale moze daloby sie ja kiedys wykorzystac