-
Data: 2020-01-03 04:09:42
Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych.
Od: "FreyKol" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:5deff4f0$0$17359$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2019-12-10 o 09:39, Willom pisze:
>> Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych
>> przed przejściem dla pieszych. Druk nr 48.
>>
>> Tekst projektu :
>> http://orka.sejm.gov.pl/Druki9ka.nsf/0/C415F07836EA2
283C12584C6004BB1E2/%24File/48.pdf
>> http://www.sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/druk.xsp?nr=48
>>
> Nie wiem czy ustawodawca to planował, ale obowiązek zatrzymania się jest w
> projekcie bezwzględny.
Nie, nie jest bezwzględny.
Jest napisane "zatrzymać się i upewnić", ... czyli musi wystąpić
jednocześnie
zatrzymanie się i upewnienie. Jeżeli nic nie jedzie, to nie ma potrzeby
upewniania i nie ma potrzeby zatrzymywania się.
>
> Sam obowiązek upewnienia się o ustępowaniu pierwszeństwa z kolei stoi w
> sprzeczności z art. 4
Nie, nie stoi w sprzeczności.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.20 04:17 FreyKol
- 03.01.20 08:00 Shrek
- 03.01.20 08:02 Shrek
- 03.01.20 08:06 Shrek
- 05.01.20 15:59 Tomasz Pyra
- 05.01.20 17:15 Shrek
- 06.01.20 12:58 kk
- 08.01.20 12:39 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A