  • 121. Data: 2014-11-10 15:28:43
    Temat: Re: Projekt 30
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Nie.
    >
    > Im większa prędkość tym większa przepustowość i tym większe odstępy
    > MOŻNA zrobić.

    Mówienie o większej przepustowości, jako stosunkowo prostej funkcji
    prędkości być może miałoby sens, ale tylko w pewnych, najlepiej
    laboratoryjnych warunkach. W realu światła są co 300 m. Czy zapierdalasz
    w mieście 140, czy wleczesz się 40 to i tak najczęściej stajesz obok
    znajomego spod poprzednich świateł na następnych światłach.

  • 122. Data: 2014-11-10 16:00:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > Zaopatrzenie i służby komunalne dostaną plakietki wzór C5.
    > Margarynę mogą dostarczać z prędkością 30 albo mniej. Mogą dostarczać
    > rykszami, pocztą pneumatyczną. Jak chcą mi sprzedać margarynę, to znajdą
    > sposób, o to się nie martwię.

    i myślisz, że to będzie nadal za te same grosze co teraz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 123. Data: 2014-11-10 22:50:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    masti wrote:
    > i myślisz, że to będzie nadal za te same grosze co teraz?

    Obecnie nie ma strefy 30, a margaryna wcale grosze nie kosztuje.
    Ale, że koszt plakietki będzie doliczony do margaryny?
    Plakietka kosztuje 159 zł/rok. Podzielone przez ilość kostek margaryny,
    które sprzedają w ciągu roku wyjdzie pewnie z setna grosza.
    A może benzyna do rikszy podroży?

  • 124. Data: 2014-11-10 23:43:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > Obecnie nie ma strefy 30, a margaryna wcale grosze nie kosztuje.

    to będzie kosztować dużo więcej

> [...]
    > Plakietka kosztuje 159 zł/rok. Podzielone przez ilość kostek margaryny,
    > które sprzedają w ciągu roku wyjdzie pewnie z setna grosza.

    po pierwsze jak nikt nie jeździ to nikt. co to za strefa gdzie są rowery
    i ciężarówki? A myslisz, że przeładunki to nie kosztują?

  • 125. Data: 2014-11-11 21:48:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    > Zaopatrzenie i służby komunalne dostaną plakietki wzór C5.

    Nie - powyżej jest wyraźnie - tylko dojazd do posesji dla mieszkańców.

    Nie dodawaj korupcjogennej biurokracji.

    > Margarynę mogą dostarczać z prędkością 30 albo mniej. Mogą dostarczać
    > rykszami, pocztą pneumatyczną. Jak chcą mi sprzedać margarynę, to znajdą
    > sposób, o to się nie martwię.

    Jasssne. Jak to ekofaszyści - się niczym nie martwią.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 126. Data: 2014-11-11 22:11:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie - powyżej jest wyraźnie - tylko dojazd do posesji dla mieszkańców.
    >
    > Nie dodawaj korupcjogennej biurokracji.

    > Jasssne. Jak to ekofaszyści - się niczym nie martwią.

    w końcu niewidzialna ręka rynku nieprzypadkiem jest niewidzialna. Nikt
    jej jeszcze nie widział :)

  • 127. Data: 2014-11-12 16:57:02
    Temat: Postscriptum Re: Projekt 30
    Od: "bartosz" <b...@w...wywal.pl>

    Użytkownik "bartosz" <b...@w...wywal.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak jak pisalem wczesniej: kolega prezentuje kleczacy stosunek do prawa.
    > :). Ja stawiam na myslenie i zdrowy rozsadek, nie tylko na drodze!

    Media dopisaly ciekawy komentarz do naszej dyskusji: w telegazecie
    wyczytalem dzis, ze na prawie 1000 immunitetowych wykroczen predkosciowych
    zarejestrowanych przez fotoradary ITD na przestrzeni ostatnich 5 lat - 2/3
    popelnili sedziowie. To nieco ponad 600 osob, czyli mniej wiecej 6% ich
    populacji w tym kraju - zakladajac oczywiscie upraszczajaco, ze jeden sedzia
    popelnil tylko jedno wykroczenie :). Czy musze dodawac, ze w zadnej z tych
    spraw nie doszlo do ukarania sprawcy?

    To zdanie o stosowaniu sie do przepisow - gdyz jakoby po to one sa (dobre to
    jest - i jakze mocne :):):)) - trzeba najpierw skierowac do sedziow. A ryba
    psuje sie od glowy....

    bart

  • 128. Data: 2014-11-13 23:42:35
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    masti wrote:

    > to będzie kosztować dużo więcej

    > po pierwsze jak nikt nie jeździ to nikt. co to za strefa gdzie są rowery
    > i ciężarówki? A myslisz, że przeładunki to nie kosztują?

    Strefy zakazu samochodów istnieją w różnych miejscach świata, Europy i
    Polski i margaryna nie kosztuje w nich drożej niż w delikatesach w
    Klifie. Np. Warszawa Nowe Miasto Carrefour Express przy rynku Nowego
    miasta, ceny jak w każdym innym C Expresie.

  • 129. Data: 2014-11-13 23:47:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

> [...]
    > Klifie. Np. Warszawa Nowe Miasto Carrefour Express przy rynku Nowego
    > miasta, ceny jak w każdym innym C Expresie.

    na Nowym Mieście masz zakaz wjazdu wszelkich samochodów? To popatrz czym
    wożą towar do tego sklepu.

  • 130. Data: 2014-11-13 23:52:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-13 23:47, masti pisze:

    > na Nowym Mieście masz zakaz wjazdu wszelkich samochodów? To popatrz czym
    > wożą towar do tego sklepu.

    Zasadnym jest pytanie czy sklep w ogóle mógłby cenę podwyższyć. Jeśli by
    mógł, i miałby kupujących, to powinien to zrobić od razu, nawet jeśli ma
    dostawę ciężarówką pod drzwi. Jeśli nie może (brak kupujących po
    wyższych cenach), to nie podwyższy nawet jeśli będzie musiał margarynę
    na plecach przynosić. Cena nie zależy bowiem od tego jak bardzo męczy
    się sprzedawca, tylko jak wiele chcą zapłacić klienci.

    --
    Liwiusz