-
111. Data: 2014-11-09 20:48:18
Temat: Re: Projekt 30
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2014-11-09 20:47, masti pisze:
> Liwiusz wrote:
>
>> W dniu 2014-11-09 20:33, bartosz pisze:
>>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>>> news:m3oe92$6e4$1@node2.news.atman.pl...
>>>> W dniu 2014-11-09 19:17, bartosz pisze:
>>>>> Kolego - pobudka, bo piszesz rzeczy z kosmosu! Mnie zadna predkosc nie
>>>>> przeszkadza w ustepowaniu pierwszenstw
>>>>
>>>> No tak, i właśnie dla takich jak Ty powstały ograniczenia prędkości.
>>>>
>>>
>>> Gdzie tu sens i logika w powyzszej wypowiedzi?
>>
>> Nie szukaj. Po prostu stosuj się do przepisów. Po to one powstały ;)
>
> nie umiesz jeździć bez przepisów?
Trochę by było trudno, nieprawdaż?
--
Liwiusz
-
112. Data: 2014-11-09 21:07:14
Temat: Re: Projekt 30
Od: Poldek <p...@i...pl>
Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
> Dnia 2014-11-05, o godz. 21:26:12
> Poldek <p...@i...pl> napisał(a):
>
>> Strefa 30 na Muranowie ma dotyczyć takich ulic jak Karmelicka,
>> Zamenhofa, Dubois itp. Nie JPII, nie Andersa.
>> Nie ma co publicznie popadać w histerię o "totalnie zablokowanym
>> przejeździe między Śródmieściem, a Żoliborzem. Nawiasem mówiąc, to czy
>> strefa 30, czy 50 przejazd między Śródmieściem, a Żoliborzem w
>> godzinach, w których jeździ większość i tak odbywa się z prędkością
>> ok. 10.
>
> Niestety ale w projekcie była Andersa. Także Anielewicza i Stawki. JP
> II początkowo też ale tu ktoś pomyślał. Co do tych 10 na godzinę to
> przypominam że strefa 30 ma obowiązywać całą dobę a nie tylko wtedy
> kiedy są korki.
No to dobrze, niech będzie 30 na Muranowie, jestem za. Na Anielewicza,
Stawki, JPII i Andersa też niech będzie 30 jestem za. Będzie mniej
stresu przy przechodzeniu przez jezdnię z dzieciakiem i ogólnie ciszej.
-
113. Data: 2014-11-09 21:36:54
Temat: Re: Projekt 30
Od: masti <g...@t...hell>
Poldek wrote:
> Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
>> Dnia 2014-11-05, o godz. 21:26:12
>> Poldek <p...@i...pl> napisał(a):
>>
>>> Strefa 30 na Muranowie ma dotyczyć takich ulic jak Karmelicka,
>>> Zamenhofa, Dubois itp. Nie JPII, nie Andersa.
>>> Nie ma co publicznie popadać w histerię o "totalnie zablokowanym
>>> przejeździe między Śródmieściem, a Żoliborzem. Nawiasem mówiąc, to czy
>>> strefa 30, czy 50 przejazd między Śródmieściem, a Żoliborzem w
>>> godzinach, w których jeździ większość i tak odbywa się z prędkością
>>> ok. 10.
>>
>> Niestety ale w projekcie była Andersa. Także Anielewicza i Stawki. JP
>> II początkowo też ale tu ktoś pomyślał. Co do tych 10 na godzinę to
>> przypominam że strefa 30 ma obowiązywać całą dobę a nie tylko wtedy
>> kiedy są korki.
>
> No to dobrze, niech będzie 30 na Muranowie, jestem za. Na Anielewicza,
> Stawki, JPII i Andersa też niech będzie 30 jestem za. Będzie mniej
> stresu przy przechodzeniu przez jezdnię z dzieciakiem i ogólnie ciszej.
proponuję od razu zakazać jazdy samochodami po mieście. Będzie jeszcze
ciszej.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
114. Data: 2014-11-09 22:21:57
Temat: Re: Projekt 30
Od: "bartosz" <b...@w...wywal.pl>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:m3og2g$8ah$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2014-11-09 20:33, bartosz pisze:
>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>> wiadomości
>> news:m3oe92$6e4$1@node2.news.atman.pl...
>>> W dniu 2014-11-09 19:17, bartosz pisze:
>>>> Kolego - pobudka, bo piszesz rzeczy z kosmosu! Mnie zadna predkosc nie
>>>> przeszkadza w ustepowaniu pierwszenstw
>>>
>>> No tak, i właśnie dla takich jak Ty powstały ograniczenia prędkości.
>>>
>>
>> Gdzie tu sens i logika w powyzszej wypowiedzi?
>
> Nie szukaj. Po prostu stosuj się do przepisów. Po to one powstały ;)
>
Tak jak pisalem wczesniej: kolega prezentuje kleczacy stosunek do prawa. :).
Ja stawiam na myslenie i zdrowy rozsadek, nie tylko na drodze!
bart
-
115. Data: 2014-11-09 23:48:34
Temat: Re: Projekt 30
Od: Poldek <p...@i...pl>
masti wrote:
> Poldek wrote:
>
>> Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
>>> Dnia 2014-11-05, o godz. 21:26:12
>>> Poldek <p...@i...pl> napisał(a):
>>>
>>>> Strefa 30 na Muranowie ma dotyczyć takich ulic jak Karmelicka,
>>>> Zamenhofa, Dubois itp. Nie JPII, nie Andersa.
>>>> Nie ma co publicznie popadać w histerię o "totalnie zablokowanym
>>>> przejeździe między Śródmieściem, a Żoliborzem. Nawiasem mówiąc, to czy
>>>> strefa 30, czy 50 przejazd między Śródmieściem, a Żoliborzem w
>>>> godzinach, w których jeździ większość i tak odbywa się z prędkością
>>>> ok. 10.
>>> Niestety ale w projekcie była Andersa. Także Anielewicza i Stawki. JP
>>> II początkowo też ale tu ktoś pomyślał. Co do tych 10 na godzinę to
>>> przypominam że strefa 30 ma obowiązywać całą dobę a nie tylko wtedy
>>> kiedy są korki.
>> No to dobrze, niech będzie 30 na Muranowie, jestem za. Na Anielewicza,
>> Stawki, JPII i Andersa też niech będzie 30 jestem za. Będzie mniej
>> stresu przy przechodzeniu przez jezdnię z dzieciakiem i ogólnie ciszej.
> proponuję od razu zakazać jazdy samochodami po mieście. Będzie jeszcze
> ciszej.
Zgoda. Niech będzie tylko dojazd do posesji dla mieszkańców i popieram.
-
116. Data: 2014-11-09 23:51:31
Temat: Re: Projekt 30
Od: masti <g...@t...hell>
Poldek wrote:
> masti wrote:
>> Poldek wrote:
>>
>>> Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
>>>> Dnia 2014-11-05, o godz. 21:26:12
>>>> Poldek <p...@i...pl> napisał(a):
>>>>
>>>>> Strefa 30 na Muranowie ma dotyczyć takich ulic jak Karmelicka,
>>>>> Zamenhofa, Dubois itp. Nie JPII, nie Andersa.
>>>>> Nie ma co publicznie popadać w histerię o "totalnie zablokowanym
>>>>> przejeździe między Śródmieściem, a Żoliborzem. Nawiasem mówiąc, to czy
>>>>> strefa 30, czy 50 przejazd między Śródmieściem, a Żoliborzem w
>>>>> godzinach, w których jeździ większość i tak odbywa się z prędkością
>>>>> ok. 10.
>>>> Niestety ale w projekcie była Andersa. Także Anielewicza i Stawki. JP
>>>> II początkowo też ale tu ktoś pomyślał. Co do tych 10 na godzinę to
>>>> przypominam że strefa 30 ma obowiązywać całą dobę a nie tylko wtedy
>>>> kiedy są korki.
>>> No to dobrze, niech będzie 30 na Muranowie, jestem za. Na Anielewicza,
>>> Stawki, JPII i Andersa też niech będzie 30 jestem za. Będzie mniej
>>> stresu przy przechodzeniu przez jezdnię z dzieciakiem i ogólnie ciszej.
>> proponuję od razu zakazać jazdy samochodami po mieście. Będzie jeszcze
>> ciszej.
>
> Zgoda. Niech będzie tylko dojazd do posesji dla mieszkańców i popieram.
a do najbliższego sklepu będziesz jechał 3 dni wołami
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
117. Data: 2014-11-10 09:06:14
Temat: Re: Projekt 30
Od: Poldek <p...@i...pl>
masti wrote:
> Poldek wrote:
>
>> masti wrote:
>>> Poldek wrote:
>>>
>>>> Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
>>>>> Dnia 2014-11-05, o godz. 21:26:12
>>>>> Poldek <p...@i...pl> napisał(a):
>>>>>> Strefa 30 na Muranowie ma dotyczyć takich ulic jak Karmelicka,
>>>>>> Zamenhofa, Dubois itp. Nie JPII, nie Andersa.
>>>>>> Nie ma co publicznie popadać w histerię o "totalnie zablokowanym
>>>>>> przejeździe między Śródmieściem, a Żoliborzem. Nawiasem mówiąc, to czy
>>>>>> strefa 30, czy 50 przejazd między Śródmieściem, a Żoliborzem w
>>>>>> godzinach, w których jeździ większość i tak odbywa się z prędkością
>>>>>> ok. 10.
>>>>> Niestety ale w projekcie była Andersa. Także Anielewicza i Stawki. JP
>>>>> II początkowo też ale tu ktoś pomyślał. Co do tych 10 na godzinę to
>>>>> przypominam że strefa 30 ma obowiązywać całą dobę a nie tylko wtedy
>>>>> kiedy są korki.
>>>> No to dobrze, niech będzie 30 na Muranowie, jestem za. Na Anielewicza,
>>>> Stawki, JPII i Andersa też niech będzie 30 jestem za. Będzie mniej
>>>> stresu przy przechodzeniu przez jezdnię z dzieciakiem i ogólnie ciszej.
>>> proponuję od razu zakazać jazdy samochodami po mieście. Będzie jeszcze
>>> ciszej.
>> Zgoda. Niech będzie tylko dojazd do posesji dla mieszkańców i popieram.
> a do najbliższego sklepu będziesz jechał 3 dni wołami
W promieniu 10 minut spacerem / 5 min rowerem mam klika sklepów.
Najbliższy mam na dole, zjeżdżam winą w kapciach. Nie muszę wytaczać
bryki za każdym razem, kiedy chcę kupić bochenek chleba i kostkę margaryny.
-
118. Data: 2014-11-10 09:59:18
Temat: Re: Projekt 30
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Poldek,
Monday, November 10, 2014, 9:06:14 AM, you wrote:
[...]
>>>> proponuję od razu zakazać jazdy samochodami po mieście. Będzie jeszcze
>>>> ciszej.
>>> Zgoda. Niech będzie tylko dojazd do posesji dla mieszkańców i popieram.
>> a do najbliższego sklepu będziesz jechał 3 dni wołami
> W promieniu 10 minut spacerem / 5 min rowerem mam klika sklepów.
> Najbliższy mam na dole, zjeżdżam winą w kapciach. Nie muszę wytaczać
> bryki za każdym razem, kiedy chcę kupić bochenek chleba i kostkę margaryny.
Ale jak chcesz do tego sklepu dostarczyć ten bochenek chleba i
margarynę, skoro dojazd tylko dla mieszkańców?
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
119. Data: 2014-11-10 15:23:28
Temat: Re: Projekt 30
Od: Poldek <p...@i...pl>
RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello Poldek,
>
> Monday, November 10, 2014, 9:06:14 AM, you wrote:
>
> [...]
>
>>>>> proponuję od razu zakazać jazdy samochodami po mieście. Będzie jeszcze
>>>>> ciszej.
>>>> Zgoda. Niech będzie tylko dojazd do posesji dla mieszkańców i popieram.
>>> a do najbliższego sklepu będziesz jechał 3 dni wołami
>> W promieniu 10 minut spacerem / 5 min rowerem mam klika sklepów.
>> Najbliższy mam na dole, zjeżdżam winą w kapciach. Nie muszę wytaczać
>> bryki za każdym razem, kiedy chcę kupić bochenek chleba i kostkę margaryny.
> Ale jak chcesz do tego sklepu dostarczyć ten bochenek chleba i
> margarynę, skoro dojazd tylko dla mieszkańców?
Zaopatrzenie i służby komunalne dostaną plakietki wzór C5.
Margarynę mogą dostarczać z prędkością 30 albo mniej. Mogą dostarczać
rykszami, pocztą pneumatyczną. Jak chcą mi sprzedać margarynę, to znajdą
sposób, o to się nie martwię.
-
120. Data: 2014-11-10 15:25:13
Temat: Re: Projekt 30
Od: Poldek <p...@i...pl>
John Kołalsky wrote:
>
> Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>
>>>> Pewnie dlatego, że ludziom jednak metro lepiej pasuje niż korki;)
>>>
>>> Nie do końca metro - także linie autobusowe.
>>
>> Czyli z jakiś powodów ludzie jednak wolą te autobusy.
>
> No ale generalnie ludzie jednak wolą samochody
Generalnie wolą samochody, tylko żeby nie było korków i żeby jazda
samochodem kosztowała tyle, co bilet autobusowy :-)