-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Projekt 30
Date: Sat, 08 Nov 2014 20:09:36 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <m3lpq5$c8l$1@node1.news.atman.pl>
References: <54526e64$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
<5452add6$0$11150$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@4...com>
<b...@g...com>
<54579c62$0$27288$65785112@news.neostrada.pl>
<m38osr$jda$1@node1.news.atman.pl>
<545a3be5$0$12627$65785112@news.neostrada.pl>
<m3dfld$as6$1@node2.news.atman.pl>
<545a6216$0$11138$65785112@news.neostrada.pl>
<m3evkq$rih$1@node2.news.atman.pl> <m3lpqe$oid$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-193-38.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1415473797 12565 94.254.193.38 (8 Nov 2014 19:09:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Nov 2014 19:09:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <m3lpqe$oid$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548865
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-11-08 19:49, John Kołalsky pisze:
> Dobra, kiedy ostatnio widziałeś dziecko na drodze ?
>
> Byłem dzieckiem jak było 60 w mieście. Jak większość dzieci, nie miałem
> opiekunki i do szkoły chodziłem sam. Nikomu nic się nie stało. Czemu
> teraz potrzeba ograniczenia do 30 ? Moim zdaniem to jest wzięte z d...y.
> Jakieś obiboki to wymyślają i na tym będą żerować, ot co.
Fajnie, że przyznajesz, że mentalnie żyjesz w tamtych czasach.
Zauważ, że od tamtych czasów zmieniła się infrastruktura i sposób życia
w mieście. Samochód nie jest już świętą krową. Na przejściu pieszy nie
ma obowiązku czekać na łaskawego kierowcę. Bardzo popularne są przejazdy
rowerowe, dodaj do tego jeszcze pasy rowerowe w jezdni, po których mają
obowiązek poruszać się już 10-letnie dzieci. W miejscach o szczególnym
natężeniu takich przejść i przejazdów nie ma sensu, aby kierowca jechał
50, bo siłą rzeczy będzie niebezpieczny dla otoczenia i nie będzie mógł
spełnić wymaganych na nim ustąpień pierwszeństwa (głosy obecnych i tutaj
"ale ja jeżdżę szybko i rozsądnie" tym bardziej świadczą o tym, że
niebezpiecznym jest zostawianie decyzji o bezpiecznej prędkości samym
kierowcom, bo bezpieczeństwo będą oceniać wg siebie, a nie wg innych
uczestników ruchu).
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 08.11.14 20:13 Liwiusz
- 08.11.14 20:42 John Kołalsky
- 08.11.14 20:54 John Kołalsky
- 08.11.14 20:57 John Kołalsky
- 08.11.14 21:11 Liwiusz
- 08.11.14 21:12 John Kołalsky
- 08.11.14 21:14 John Kołalsky
- 08.11.14 21:20 Liwiusz
- 08.11.14 21:26 Liwiusz
- 08.11.14 21:52 Budzik
- 08.11.14 21:52 Budzik
- 08.11.14 21:49 Gotfryd Smolik news
- 08.11.14 22:06 Gotfryd Smolik news
- 08.11.14 22:30 Gotfryd Smolik news
- 09.11.14 02:32 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=