-
Data: 2014-11-05 18:07:58
Temat: Re: Projekt 30
Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-11-05 16:27, Liwiusz pisze:
>> Otoz "nie to". Poprawne logicznie zdanie powinno brzmiec: "Skoro kierowcy
>> nie potrafia jezdzic, to jak to sie stalo, ze zostali kierowcami?" I po
>
> Bo teraz każdy ma prawo jazdy i ma prawo mieć prawo jazdy i nigdy przy
> tym założeniu nie doprowadzisz do tego, że jeździć będą tylko ci
> szczególnie do tego predysponowani wiedzą, umiejętnościami, psychiką itp.
>
a nie wydaje ci się że kładzie się nacisk na szkolenie z zupełnie
nieistotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa rzeczy, a pomija te istotne?
to że ktoś zaparkuje na "17 razy" rysując przy tym 3 auta nie zaszkodzi
(chyba że dres z auta obok za to zabije :) - a trening na macie
poślizgowej czy choćby filmiki z jutuba z wypadków, niespodziewanych
poślizgów mogłyby dać do myślenia
> W strefie "30" nie widzę uprawniania kogokolwiek. Widzę za to
> przypomnienie o konsekwencjach - że jak ktoś jedzie tonowym pojazdem,
> który nawet przy niewielkiej prędkości może zabić, to jego
> odpowiedzialność i nakładane na niego środki ostrożności są większe niż
> na przykład dla pieszych. Po prostu - więcej wolności TO więcej
> odpowiedzialności.
>
jak jedzie 2-tonowym rozklekotanym dostawczakiem też może zabić. A jak
jest to Megrims to pewnie jego ceramiczne hamulce go zatrzymają
>>> I trzeba wbić do głów kierowców, że są obszary, gdzie nie jest tak, że
>>> "nie widzę, więc mogę jechać 50".
>>
>> Powyzszym zdaniem zapewne kolega chcial dobrze, ale znow wyszlo zle, bo
>> wynika stad sugestia, ze skoro "na jednych obszarach" nie mozna dzialac w
>> stylu "nie widzę, więc mogę jechać 50", to na "innych obszarach" mozna tak
>> robic. Otoz nie! - nigdy nie mozna powiedziec, ze "nie widzę, więc mogę
>> jechać 50".
>
> Ależ oczywiście Kolega się myli - chodzi o założenia - na autostradzie
> mogę jechać 140 i mogę zakładać, jak i mogę wymagać, aby żaden pieszy mi
> pod koła nie wszedł. Ale nie mogę tego wymagać na wąskich ulicach o
> dużym ruchu ludzi i rowerów.
ale na szerokiej ulicy o małym ruchu i zabudowaniach i innych elementach
zasłaniających widoczność mogę się spodziewać że nikt mi na drogę nie
wyjdzie. Tam też będzie 30km/h. W wiosce z dwoma domami 50m od drogi i
pustą przestrzenią też.
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.14 18:44 bartosz
- 05.11.14 18:43 Gotfryd Smolik news
- 05.11.14 20:05 Shrek
- 05.11.14 20:27 bartosz
- 05.11.14 20:35 bartosz
- 05.11.14 21:26 Poldek
- 06.11.14 05:29 Liwiusz
- 06.11.14 06:06 Liwiusz
- 06.11.14 10:42 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 06.11.14 10:46 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 06.11.14 12:37 Shrek
- 06.11.14 12:50 Liwiusz
- 06.11.14 12:55 Shrek
- 06.11.14 12:57 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 06.11.14 13:00 Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=