  • 51. Data: 2019-12-28 13:45:30
    Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie. Obowiązek pieszego.
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Teraz ma małe szanse na to że był niewinny. Ale po wprowadzeniu przepisu jak w
    projekcie szanse kierowcy rosną wielokrotnie jeśli udowodni że pieszy nie zastosował
    się do przepisu. Przeczytaj projekt.

    Bredzisz.
    Taka sytuacja: zapala ci się zielone, ruszasz i walisz
    w bok auta które już stoi na skrzyżowaniu.
    Ten w którego walisz ewidentnie nie zastosował się
    do jednego z przepisów ale policja ciebie uzna
    za winnego. Nie wierzysz to sprawdź osobiście.

    Podobnie będzie z pieszym. Skoro ty wjechałeś
    w niego to był na tym przejściu pierwszy i ne miałeś
    prawa w niego wjechać.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2019-12-28 13:56:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To że czegoś nie wiesz nie znaczy że tego nie ma. Znaczy że tego nie wiesz. Jak tak
    interpretujesz jak z zielonym światłem to spokojnie dla dobra ludzkości możesz zdać
    pj do urzedu.

  • 53. Data: 2019-12-28 15:44:50
    Temat: Re: Projekt
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jak tak interpretujesz jak z zielonym światłem to spokojnie dla dobra
    > ludzkości możesz zdać pj do urzedu.

    Przywaliłeś, bo byłeś ślepy.
    To ty powinieneś zdać pj do urzędu.

  • 54. Data: 2019-12-28 15:48:59
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nie będzie czarno na białym napisane, że psim obowiązkiem
    > suwerena-piechura jest zatrzymanie się przed przejściem i wykonanie
    > trzech wspomnianych skrętów głową, to sformułowanie "upewnić się"
    > nic nie znaczy dla suwerena-piechura, podobnie jak dla suwerena-
    > kierowcy nic nie znaczy istniejące już sformułowanie "zachować
    > należytą ostrożność".

    Mandacik się należy, bo nie zachował Pan szczególnej ostrożności
    i nie upewnił się Pan - a jak nie, to do Sądu.

  • 55. Data: 2019-12-28 15:59:45
    Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych. Obowiązek pieszego.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > I to jest bardzo dobre rozwiązanie. Pieszy nie spełnia ustawowego
    > nakazu zatrzymania i upewnienia to znaczy że traci przywilej
    > pierwszenstwa.

    Podoba mi się jak interpretujesz prawo.
    To takie odswiezajace. ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 56. Data: 2019-12-28 16:29:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Najtańsza kamerka jaka >widzialem kosztuje z 30 >zlotych. Spytaj na grupie >kto nie
    ma jeszcze kamerki.

    Ja nie mam.

  • 57. Data: 2019-12-28 20:34:30
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-12-28 o 12:28, r...@k...pl pisze:

    > To po wuj ten przepis skoro można bezkarnie olać?

    Po to aby uratował życie.
    W sferze odpowiedzialności nic się nie zmienia.

  • 58. Data: 2019-12-28 21:01:41
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > A jak się nie zatrzyma i nie upewnić to co w przypadku kiedy zostanie potrącony?

    A jak się zatrzyma i upewni a zostanie potrącony?

  • 59. Data: 2019-12-28 21:26:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak się zatrzyma i upewni to co najwyzej zostanie potrącony przez spadający samolot
    albo balkon bo od góry się nie spodziewał. Wtedy co? Wtedy mial pecha. Opcja
    potrącenia ostroznego pieszego jest możliwa ale prawdopodobna jak murzyn albinos.

  • 60. Data: 2019-12-28 21:37:06
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    > To po wuj ten przepis skoro można bezkarnie olać?

    Przepis jest po to, żeby kierowca wiedział, że pieszy ma pierwszeństwo,
    a pieszy ma uważać.
    Nie sądzę żeby było bezkarnie. Na pewno w Kodeksie Wykroczeń
    jakiś paragraf na to jest.