  • 61. Data: 2019-12-28 22:48:57
    Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych. Obowiązek pieszego.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Dec 2019 14:35:19 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > I to jest bardzo dobre rozwiązanie. Pieszy nie spełnia ustawowego
    > nakazu zatrzymania i upewnienia to znaczy że traci przywilej
    > pierwszenstwa. To duży postęp w stosunku do dzisiejszego ble ble
    > ble zachowania szczegolnej ostroznosci.

    Tylko, ze nic takiego tam nie ma.

    art. 13
    1b. Przed wejściem na przejście dla pieszych, pieszy jest obowiązany
    zatrzymać się i UPEWNIĆ, czy kierujący pojazdem ustępuje mu
    pierwszeństwa.";

    Pieszy nadal ma pierwszenstwo, a jak sie nie upewni, to nawet nie
    wiadomo, czy zaslugujesz na zlagodzenie kary.

    Jesli juz, to powinno byc jak z autobusem na przystanku.
    Kierowcy innych samochodow musza ulatwic mu wlaczenie sie do ruchu,
    ale pierwszenstwa nie ma.
    Tylko wtedy bedziesz narzekal, ze zatrzymuja sie tacy, i zabijaja
    pieszych ... bo ich wyprzedzaja ;-)

    J.

  • 62. Data: 2019-12-28 23:00:41
    Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie. Obowiązek pieszego.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na pewno to Kopernik nie żyje. Przeczytaj uzasadnienia i opinie do projektu zmian w
    ustawie.

  • 63. Data: 2019-12-28 23:34:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 Dec 2019 21:01:41 +0100, w <qu8cb1$r2u$1@gioia.aioe.org>, t-1
    <t...@t...pl> napisał(-a):

    > A jak się zatrzyma i upewni a zostanie potrącony?

    Skoro został potrącony, to nie upewnił się należycie.

  • 64. Data: 2019-12-29 00:34:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A dlaczego mają mnie karać. Będę im ustępował. Chyba że będą chcieli wlazic pod koła
    to będę trabil w celu dostrzeżenia ze Pan jedzie. Fajne jest skrzyżowanie Piotrkowska
    Więckowskiego. Na Piotrkowskiej ruch pieszych spory. Jak się zatrzymać zeby
    przepuscic któregoś to zanim zejdzie to wchodzi następny/ni. I tak w godzinach
    szczytu można z dwie godziny stać bo piesi będą mieli pierwszenstwo. A jak by się
    światła na Zachodniej przy Manufakturze popsuly to w jedną stronę korek będzie do
    Zgierza a w drugą do Pabianic. Tramwaje też nie pojadą bo w projekcie jest ze tramwaj
    ma ustapic pieszemu jak jest na przejsciu. Od tego tylko krok do pierwszenstwa
    pieszego na przejezdzie kolejowym jak idzie przez tory. Z ciekawości sprawdzilem,
    oczywiście nie wszystkich bo mi się nie chciało, kto wymyślił taki chujowy projekt.
    Wszyscy których sprawdzilem są z jelopozycji.jak znam zycie to zeby skaly sraly to
    sejm większością głosów spuści projekt tam gdzie jego miejsce.

  • 65. Data: 2019-12-29 00:42:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.12.2019 o 23:34, r...@k...pl pisze:

    > Skoro został potrącony, to nie upewnił się należycie.

    Pewność...

    https://zapodaj.net/104e077339426.jpg.html

  • 66. Data: 2019-12-29 07:43:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skoro został potrącony, to nie upewnił się należycie.

    No proszę - i kolejny kretyn się objawił.

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2019-12-29 07:50:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2019 o 22:48, J.F. pisze:

    > Tylko, ze nic takiego tam nie ma.

    To niesamowoite jak mimo wyjątkowo jasnego okreslenia pierwszeństwa ("ma
    pierwszeństwo" jest frazą bardzo rzadko używaną w PoRD - chyba własnie
    tylko w przypadku przejść i przejazdów rowerowych) różne młotki będą
    srtawać na chuju, żeby udowodnić, że "ma pierwszeństwo"=="ma ustąpić
    pierwszeństwa". Wniosek jest jeden - jakby to nie napisać istnieją
    kretynik, którzy tego nie zrozumieją bądź będą negować "bo tak". I tacy
    kretyni nie powinni mieć prawka.

    --
    Shrek

  • 68. Data: 2019-12-29 07:58:23
    Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > sejm większością głosów
    > spuści projekt tam gdzie jego miejsce.

    To jest niemożliwe, bo Morawiecki obiecał to publicznie.
    A to znaczy że najpierw wsłuchał się uważnie czego oczekuje
    światłość światłości wódz Kaczyński.

  • 69. Data: 2019-12-29 10:43:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Nie mógł się zdecydować, w którą uciekać, to go przejechałem".

    -----

  • 70. Data: 2019-12-29 11:16:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No byłoby tak fajnie, gdyby paniska mogli jeździć jak po Moskwie czy Bogocie.

    -----
    > Ciemny lud chce zmian, bo były nagłośnione wypadki, to trzeba je robić, nawet jak
    nie są potrzebne.