  • 111. Data: 2020-01-02 22:43:24
    Temat: Re: Projekt
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-12-28 15:44, FreyKol wrote:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:701b11f7-dd32-432d-b136-1c2ff0ac2308@googlegrou
    ps.com...

    > Przywaliłeś, bo byłeś ślepy.
    > To ty powinieneś zdać pj do urzędu.

    Przywaliles to chyba ty sam i to lbem w betonowa sciane, ze takie
    dyrdymaly bredzisz.

    Typowe dla takich poanobijcow jak Wasc. Sprowadzić rozmowe do absurdu
    poslugujac sie niezwiązanym i bezsensownym przykladem po czym na tym
    polu dowodzic swoich "racji". O Panie....

    --
    mk4

  • 112. Data: 2020-01-02 22:52:50
    Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych. Obowiązek pieszego.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Jan 2020 21:47:38 +0100, w
    <5e0e56e9$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > O czym chcesz gadać - jest przejście, jest pierwszeństwo pieszego na
    > przejściu. Jest dane wprost i żaden przepis go nie odbiera.

    A te 40% przypadków wypadków na przejściach z winy pieszego to zła
    interpretacja tego "pierwszeństwa" przed kastę.

  • 113. Data: 2020-01-02 23:09:27
    Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-01-2020 o 22:37, mk4 pisze:

    > A co w tym takiego złego? Przecież taki obowiązek po stronie pieszego
    > drastycznie wpłynie na podniesienie bezpieczeństwa. Wg ciebie to źle?

    Jak nie można kierowcom zrobić maksymalnie na złość, to jego zdaniem źle.
    Pytanie tylko co taki debil( i jemu podobni) robi na tej grupie....

  • 114. Data: 2020-01-02 23:42:31
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 20:07, Shrek pisze:

> [...]
    > ruchu pieszy ma pierwszeństwo. Na przejściu pieszy ma pierwszeństwo
    > przed samochodami jadącymi po jezdni, na chodniku przed samochoadmi
    > jadącymi po chodniku.
    >
    > Jeszcze raz - czego nie rozumiesz w prostym zdaniu, że pieszy na
    > przejściu ma pierwszeństwo? Którego konkretnie słowa? Nie ma znaczenia
    > czy miał czy nie wcześniej pierwszeństwo na chodniku, poczcie czy
    > kolejce do kibla w klubie. Na przejściu ma pierwszeństwo, bo zostało mu
    > wprost nadane w ustawie (bardzo rzadko się to zdarza) i nie ma _żadnego_
    > przepisu który by mu je odbierał (sprawdzić czy nie światła albo

    A jak sądzisz, skąd w Polsce tyle kolizji?
    Przecież to właśnie wskutek nadmiernej liczby debili za kierownicą,
    przez tych bezmózgów, które nie mają pojęcia o pierwszeństwie.
    Klasycznym, dość częstym powodem wzywania policji do kolizji, w
    programie "Stop drogówka", jest walnięcie w bok samochodu wjeżdżającego
    komuś na jego pas ruchu. I to tłumaczenie ciągle, do znudzenia
    identyczne, przez pacanów powtarzane:
    - Panie policjancie, on mi nie ustąpił pierwszeństwa, a ja przecież
    kierunkowskaz włączyłem i już w zasadzie byłem na tym pasie.

    Do debila nigdy nie dotrze, że Prawo o Ruchu Drogowym trzeba znać i
    stosować przepisy w nim zawarte. Debil zawsze będzie "wiedział lepiej". :/
    Ty mu o pierwszeństwie, a on o winie. Debil, z powodu swego ograniczenia
    umysłowego, nie jest w stanie przyswoić sobie tak skomplikowanej wiedzy,
    jaka zawiera PoRD. Tam przecież bywają zdania złożone!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 115. Data: 2020-01-03 00:23:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do niektórych dotrze. W samochodach coraz więcej kamerek. Jesli sady zaczna wydawać
    wyroki w oparciu o kamerki rejestrujące wtargnięcia pieszych na jezdnie to do
    pieszych dotrze ze trzeba się rozglądać przed wejściem.

  • 116. Data: 2020-01-03 04:09:42
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

> [...]

    283C12584C6004BB1E2/%24File/48.pdf

    > Nie wiem czy ustawodawca to planował, ale obowiązek zatrzymania się jest w
    > projekcie bezwzględny.

    Nie, nie jest bezwzględny.
    Jest napisane "zatrzymać się i upewnić", ... czyli musi wystąpić
    jednocześnie
    zatrzymanie się i upewnienie. Jeżeli nic nie jedzie, to nie ma potrzeby
    upewniania i nie ma potrzeby zatrzymywania się.

    > Sam obowiązek upewnienia się o ustępowaniu pierwszeństwa z kolei stoi w
    > sprzeczności z art. 4

    Nie, nie stoi w sprzeczności.

  • 117. Data: 2020-01-03 04:17:20
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości

    > poslugujac sie niezwiązanym i bezsensownym przykladem po czym na tym polu
    > dowodzic swoich "racji". O Panie....
    >
    > --
    > mk4

    "poslugujesz sie niezwiązanym i bezsensownym przykladem"
    tylko po to "by dowieść swojej racji. O Panie ..."

    Przykład to napisał RadosławZ, nie ja.

  • 118. Data: 2020-01-03 08:00:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2020 o 22:37, mk4 pisze:

    > A co w tym takiego złego? Przecież taki obowiązek po stronie pieszego
    > drastycznie wpłynie na podniesienie bezpieczeństwa. Wg ciebie to źle?

    Tak samo jak wpływa w tej chwili?

    --
    Shrek

  • 119. Data: 2020-01-03 08:02:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2020 o 22:52, r...@k...pl pisze:

    > A te 40% przypadków wypadków na przejściach z winy pieszego to zła
    > interpretacja tego "pierwszeństwa" przed kastę.

    Ale to nie wynika z braku pierwszeństwa. Pieszy na przejściu _ma_
    pierwszeństwo. Czego nie rozumiesz w prostym zdaniu?

    --
    Shrek

  • 120. Data: 2020-01-03 08:06:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2020 o 23:42, Akarm pisze:

    > A jak sądzisz, skąd w Polsce tyle kolizji?

    To jest inne zagadninie. Zresztą nie róbmy pewexu - rozmawiamy o
    wypadkach na przejściach, a te wynikają z dwóch rzeczy - kierowcy
    uważają, że piesi nie mają pierwszeństwa, piesi nie dość dostatecznie
    unikają tych kierowców.

    > Ty mu o pierwszeństwie, a on o winie.

    O właśnie - widzisz. Rozmawiamy o _pierwszeństwie_. Nie z mojego wyboru,
    dla mnie kwestia pierwszeństwa jest jasna.

    --
    Shrek