  • Data: 2014-02-01 09:53:46
    Temat: Re: Programowanie uC - Pascal, czy C ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Jan 2014 15:43:43 -0800 (PST), s...@g...com

    > Ano pewnie, że taki sobie... Hah.., taki ot pierwszy z brzegu. Ot, taki bardziej
    czytelno/nieczytelny. To tylko operatory logiczne.
    > for(;;;) - co to QRVA jest?!

    Sie doczytaj. To akurat najprostsza podstawa, nie budzaca watpliwosci
    po pierwszym czytaniu. Za to w odroznieniu od Pascala zapewniajaca
    elastycznosc konstrukcji.

    > Inne bździny:
    > a+=b;
    > a-=b;
    >
    > Jestem w stanie zrozumieć: a:=b+1, a:=b-1, ale te powyższe
    > pierdulamenty zapisane w C, to jest po prostu BURDEL jak tralala!!

    Na pierwszy rzut oka moze i burdel, ale jak masz napisac
    PorzadnieiZgogniezRegulamiSztukiNazwanyWskaznik.DoPo
    rzadnieNazwanejStruktury.iJejPolaWskaznikNastepny.Po
    dpolePozycjaZ=PorzadnieiZgogniezRegulamiSztukiNazwan
    yWskaznik.DoPorzadnieNazwanejStruktury.iJejPolaWskaz
    nikPoprzedni.PodpolePozycjaZ+1;

    to blogoslawisz C. Choc w sumie WITH w Pascalu jakby bardziej
    uzyteczne.

    Borland nie wymyslil INC i DEC ?

    J.