    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Programowanie a system operacyjny
    <s...@j...net> <kci839$i6n$1@opal.futuro.pl>
    <s...@j...net> <kcidgq$u65$1@opal.futuro.pl>
    <s...@j...net> <kckm5u$aeo$1@opal.futuro.pl>
    <s...@j...net>
    <s...@n...notb-home>
    <s...@j...net>
    <s...@n...notb-home>
    <s...@j...net>
    <s...@n...notb-home>
    <s...@j...net>
    Date: 22 Jan 2013 21:02:13 GMT

    On 2013-01-21, Stachu 'Dozzie' K. <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:
    > Było trochę podane, wystarczyło się ustosunkować.

    Niby co było podane?
    Rzuciłeś nazwami kilku języków i kilku programów. Tak się składa, że
    w sporej części używam tego samego i zobacz, jak wiele nas różni.

    > To po co próbujesz (do tego nieudolnie) to robić?

    Bo chciałeś.

    > Ta, używałem tego Visual Studio. Edytor czasem wcina mi blok tekstu,
    > który wklejam, a czasem nie. Niech się, kurna, zdecyduje: albo pomaga
    > *zawsze*, albo nie pomaga *nigdy*.

    Nie wiem, czy przez 10 lat korzystania kiedykolwiek wkleiłem jakiś
    fragment kodu do VS. Może z dokumentacji online jakieś drobiazgi?
    W każdym razie nie mam pojęcia, o co Ci chodzi z tym wcinaniem...

    > Ale OK, zgoda, niech sobie będzie najlepszy. Może ja się nie umiem z nim
    > dogadać.

    Tak właśnie sądzę.

    > A skąd pomysł że teraz, po kilku latach pracy, będę się chciał nagle
    > przekwalifikowywać na programistę?

    No nie wiem. Kilka lat to dość mało wobec tych ~50, które Cię czekają.
    Nie wiem czym się zajmujesz, ale czy chcesz to robić przez pół wieku?
    Ja nie mam zamiaru całe życie klepać raportów przy kompie. Może jak
    się dorobię, zostanę rolnikiem? Albo przewodnikiem. Oba zawody
    przyjemne i przyjazne staruchom :].

    pozdrawiam,
    PK