eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaProgram generujący tablicę BIN->7segment - wsad do EPROM-a › Re: Program generujący tablicę BIN->7segment - wsad do EPROM-a
    From: "jedrek" <jedrek@jedrek>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Program generujący tablicę BIN->7segment - wsad do EPROM-a
    Date: Fri, 19 Feb 2016 20:20:30 +0100

    "J.F."
    > A programu nie potrafisz sam napisac ?
    > Dosc banalne zadanie.

    Dla kogo banalne dla tego banalne :)
    W życiu nie stworzyłem nawet pół programu więc na tym poziomie pozostaje mi
    klepać zawartość bajtu po bajcie dla danego adresu. Póki co programowanie
    czarna magia. Nawet czytając serię MIK pana Gardynika dochodzę do pewnego
    momentu i ściana. Potem tekst już staje się niezrozumiały.
    Jest gdzieś taki przykład jak potem takie komórki z excela zapisać w postaci
    HEX-a?