    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Program do 'wyciagania' cieni - szukam
    Date: Tue, 8 Sep 2009 22:35:18 +0200

    On 2009-09-08 22:27:14 +0200, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> said:

    > Dlaczego?

    Bo to stwierdzenie w tej sytuacji bardziej mi się kojarzy z "niekiedy,
    jeśli wogóle". Acz wszystko oczywiście zależy od oczekiwań.

    > Może się też okazać, że ta kontrola na nic Ci się nie zda i bez obróbki
    > mikro-obszarów, nie będziesz mógł uzyskać założonego efektu.

    W takich sytuacjach rzadko kiedy inne programy radzą sobie lepiej. Poza
    tym kolosalną zaletą Szopa jest to, że wiele narzędzi niby pokrywa się
    funkcjonalnością, choć tak naprawdę każde działa trochę inaczej, więc
    łatwiej można sobie dopasować stosowny młotek do rozmiaru gwoździa

    > Gdyby PS był w stanie zaspokoić wszystkie zachcianki jego użytkowników,
    > wtyczki do tego programu, nie miałyby racji bytu.

    Wtyczki do tego programu rzadko kiedy robią coś naprawdę pożytecznego.
    Większość to półautomaty dla tych, którzy nie potrafią/nie chce im się
    zrobić ręcznie, najczęściej niestety dające gorsze efekty.

    de Fresz