  • Data: 2009-09-10 21:21:30
    Temat: Re: Program do upychania zdjęć na CD/DVD
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Thu 10 of Sep 2009 12:00, Marek Wyszomirski wrote:

    > Fakt:-) Trafiony-zatopiony:-) Ale... tak jeszcze spod wody zapytam,
    > czy porównywałeś wielkość jpg-a z tym samym ipg-iem skompresowanym
    > zip-em?

    Ja próbowałem. Nie o to chodziło, aby ścisnąć, ale żeby wysłać
    multum plików jednym ssaniem, czyli w jednym pliku.

    > Bo z moich doświadczeń wynika, że wielkości plików są zwykle
    > bardzo zbliżone (a chyba nawet czasem zip bywa większy od oryginału
    > jpg).

    Bardzo zbliżone, w granicach kilku procent. Czasem mniejsze,
    czasem większe. Identycznie jak z plikami mp3.

    Myślę, że w kompresjach plików wszystko już zostało powiedziane.
    Ostatnia rewolucja to arj vs zip, a i to zaledwie parę procent
    kosztem nadzwyczajnego obciążenia procesora.

    --
    nb