  • 1. Data: 2009-12-03 13:49:48
    Temat: Program do ściąganiazdjęć z Google Image
    Od: "Raker" <r...@p...onet.pl>

    witam,
    poszukuję programu który w łatwy sposób pozwoliłby wyszukiwać zdjęcia na google
    image. Chodzi mi o program w którym wpiszę keyword oraz rozmiar zdjęcia (tak jak
    jest to na G: małę, średnie, duże, o określonej rozdzielczości) i ze znalezionych
    wyników będę mógł je bezpośrednio ściągać.
    Znalazłem taki program: Google Image Search Download Multiple Files jednak na moim
    kompie (nie wiem czemu) nie jestem w stanie go zainstalować.

    Pozdrawiam
    Raker

  • 2. Data: 2009-12-03 14:10:24
    Temat: Re: Program do ściąganiazdjęć z Google Image
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > witam,
    > poszukuję programu

    Zmien zasilacz! ;)

    (bylem pierwszy?)
    Vituniu.

  • 3. Data: 2009-12-04 14:53:40
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Znalazłem taki program: Google Image Search Download Multiple Files jednak
    > na moim
    > kompie (nie wiem czemu) nie jestem w stanie go zainstalować.

    FUT: pl.comp.nowe-programy