  • 1. Data: 2009-12-03 12:23:46
    Temat: [lekko OT] Telewizor w roli monitora
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Od pewnego czasu noszę się z zakupem tv, które by mi zastąpiło w pewnej
    części monitor.

    Planowane zastosowania to w głównej mierze filmy (DivX i DVD) i trochę
    giercowania. Trochę się bujałem po sklepach, trochę czytałem w sieci, ale
    nie mogę wyczaić jak to jest z niektórymi rzeczami ;) Jakby ktoś zechciał
    skomentować...

    1. podłączając komputer z monitorem o rozdziałce niższej niż TV, obraz mi
    się przeskaluje, czy rozdzielczość się zmieni? (załóżmy sytację dla laptopa
    z wyjściem HDMI)
    2. czy rozdziałka fullHD pozwoli swobodnie korzystać z komputera w
    zastosowaniach komputerowych (w sensie commander itd)? Założenia - ok 40
    cali, jakieś 4 metry odległości.
    3. Zakładając zastosowania - filmy i czasem gry - sugerujecie skłonić się
    ku plaźmie czy LCD? Załóżmy, że prąd nie ma znaczenia, chodzi mi bardziej o
    jakość obrazu i smużenie - bo się tyle uczytałem na ten temat że sam już
    nie wiem :] Da się na plazmie zagrać w jakąś strzelankę?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net