  • 1. Data: 2009-12-03 12:29:57
    Temat: Power On By PS/2 Keyboard - a co z USB ?
    Od: "...piiit..." <f...@w...pl>

    Witam.
    Mam w biosie taką funkcję Power On By PS/2 Keyboard - Power Key/Any
    Key/Disabled
    Jest to bardzo fajna funkcja, bo nie muszę się schylać żeby włączyć kompa,
    tylko naciskam klawisz POWER na klawiaturze PS/2.
    Niestety mam uszkodzone gniazdo PS/2 klawiatury i chciałem sobie podłączyć
    klawiaturę USB, tylko żeby można było nią w ten sam sposób uruchamiać
    komputer. Ale wydaje mi się że jest to nie możliwe?
    Zresztą nie widziałem klawiatur USB z klawiszem POWER.
    A z tego, co czytałem to przelotki USB na PS/2 nie obsługują klawiszy
    funkcyjnych klawiatury.
    Ważne jest też dla mnie aby uruchomienie odbywało się klawiszem POWER a nie
    dowolnym, tak aby dziecko nie uruchamiało mi kompa.
    Jak to wygląda z tym USB?

  • 2. Data: 2009-12-03 17:37:50
    Temat: Re: Power On By PS/2 Keyboard - a co z USB ?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Dużo zależy od płyty. Ja mam jakiegoś GigaByte i właczam kompa hasłem np xxx
    + ENTER. Mogę też ustawić klik lub 2klik na myszce.

    PC

  • 3. Data: 2009-12-03 19:27:25
    Od: Servant <f...@r...cy>

    "...piiit..." <f...@w...pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy
    dyskusyjnej

> [...]
    > podłączyć klawiaturę USB, tylko żeby można było nią w ten sam
    > sposób uruchamiać komputer. (...) nie widziałem klawiatur USB z

    Jak już znajdziesz taką klawiaturę (coś mi się nie widzi, żeby nie
    było), poszukaj w BIOS usb legacy support albo dos support i włącz.
    Może pomoże

    Servant