  • Data: 2014-04-29 15:19:49
    Temat: Re: Program do odczytu aktualnej temperatury CPU
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > Wentylator laptopa zasysa powietrze od dołu i w stylu "turbinki"
    > wypuszcza powietrze przez kaloryfer bokiem. Kurz zbiera się
    > między wiatrakiem a kaloryferkiem i zatyka szpary kaloryferka.
    > Gdzie przytykasz ten odkurzacz? Od dołu? Nie odetka szczelin.
    > Może warto dać odkurzacz od dołu a z boku popchać kurz
    > spowrotem w stronę z której przyszedł sprężonym powierzem
    > przez rurkę.

    Ja stosuję, z całkiem niezłym temperaturowo skutkiem, następującą metodę:
    wycinam z kawałka sprężystego plastiku pasek stosownej długości i przez ten
    boczny wywietrznik gmeram nim po kolei między listkami radiatora, odsysając
    to, co spomiędzy nich wygmeram odkurzaczem z małą płaską końcówką.
    Oczywiście zdaję sobie sprawę, że syf między listkami radiatora po drugiej
    stronie wiatraczka zostaje, ale jak pisałem - temperaturowo sprawdza się to
    od 3 lat i prawdopodobnie wystarczy ta metoda do czasu moralnego zużycia
    laptopa.

    JoteR