  • Data: 2014-04-29 16:55:31
    Temat: Re: Program do odczytu aktualnej temperatury CPU
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-29 16:15, Pszemol pisze:

    > Wiem o czym mówisz i sobie czy siostrze parę razy laptop rozbierałem na
    > generalne czyszczenie, łącznie z wymianą pasty termoprzewodzącej na cpu i
    > gpu - starałem się aby srubki nie zostały zapasowe :-) Problem jest nie ze
    > srubkami, bo te zwykle udaje mi się zabezpieczyc tasma klejąca w tych
    > samych dziurkach z ktorych je wykręciłem, tylko w wielu plastikach jakie
    > trzeba delikatnie porozłączac z zatrzeskow a te lubia sie czasem zlamac jak
    > sie danego laptopa nie zna...

    Bo producenci specjalnie teraz tak kombinują że po 3-krotnym rozebraniu
    do czyszczenia już się nie dało złożyć. ;-)
    Zablokował mi się napęd szczelinowy DVD. Musiałem rozebrać całego co do
    jednej śrubki. Na prawdę uważałem ;-) a i tak zatrzask od ... (teraz już
    nie pamiętam od czego) połamałem.
    Wyobraźcie sobie w samochodzie np. wyjmowanie silnika w celu
    wyczyszczenia klimy. :-)
    Klienci by darli szaty a UE wydałaby specjalną dyrektywę :-)