  • 11. Data: 2010-01-21 20:51:38
    Temat: Re: Program do dzielenia na partycje - Win7
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Mam dwie propozycje. Wskaż niezrozumiały fragment mojej wypowiedzi lub
    > EOT.

    wskazalem, ale pozdrawiam i proponuje eot.

  • 12. Data: 2010-01-21 23:22:25
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.1.2010, Jurek W napisał(a):

    > A kto tu mówi o kradzieży?

    Ja - nazywam rzeczy po imieniu.
    Nie powiesz chyba, że HBC to rozwiązanie legalne?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 13. Data: 2010-01-22 19:45:03
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    > Ja - nazywam rzeczy po imieniu.
    > Nie powiesz chyba, że HBC to rozwiązanie legalne?

    http://www.hiren.info

    http://www.hiren.info/pages/contactus

    Jurek W

  • 14. Data: 2010-01-24 14:32:40
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Ramzes <jary21@gazetapl> napisal w wiadomosci
    > program do dzielenia partycji ?

    Dystrybucja Linuksa uruchamiana z plyty CD: Parted Magic
    www.partedmagic.com
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 15. Data: 2010-01-24 23:53:51
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 22.1.2010, Jurek W napisał(a):

    > http://www.hiren.info
    > http://www.hiren.info/pages/contactus

    No i?

    Spójrz na listę zawartego tam softu. Pierwszy z listy - "Partition Magic
    Pro 8.05" - od kiedy jest darmowy? Nie powiesz chyba, że jest tam wersja
    trial?
    --
    _____ __________________________

  • 16. Data: 2010-01-26 13:31:02
    Od: "_" <p...@p...onet.pl>

    www.partition-tool.com/download.htm

    -----

  • 17. Data: 2010-01-27 01:09:26
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Spójrz na listę zawartego tam softu. Pierwszy z listy - "Partition Magic
    > Pro 8.05" - od kiedy jest darmowy? Nie powiesz chyba, że jest tam wersja

    Pełny darmowy nie jest. Na HBCD nie jest pełna wersja PM. Ta aplikacja już
    od kilku lat nie jest rozwijana.
    Linki, które Ci dałem są legalne i oficjalne. Tam też masz podane warunki
    licencji dostępnych na tej stronie aplikacji.

    Jurek W

  • 18. Data: 2010-01-27 03:35:36
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 27.1.2010, Jurek W napisał(a):

    > Pełny darmowy nie jest. Na HBCD nie jest pełna wersja PM.

    Bzdura. Nigdy nie było wersji trial/demo dla DOS (co do Windows nie jestem
    pewien).
    Poza tym ostrzeżenie "You have just selected an unlicensed commercial
    software..." to autor dał bo się nudził.

    > Ta aplikacja już od kilku lat nie jest rozwijana.

    No i co to zmienia według Ciebie?

    > Linki, które Ci dałem są legalne i oficjalne.

    Taaaa. Czyli według Ciebie jak ukradnę i udostępnię innym darmo to już
    jest legalnie?

    > Tam też masz podane warunki
    > licencji dostępnych na tej stronie aplikacji.

    Gdzie dokładnie są warunki licencji dla aplikacji z HBCD?
    Ja tam widzę tylko lakoniczne wspomnienie o kilku programach, które
    faktycznie są darmowe - o reszcie ani słowa.

    Na HBCD Autor do jednego wora wrzucił trochę darmowego i ogólnie
    dostępnego oprogramowania wraz z oprogramowaniem *kradzionym* - sam
    zresztą ostrzega o tym przy każdorazowym uruchomieniu takiego softu.
    http://www.nitka.net.pl/~michu/warning.jpg
    AFAIR każdy program w MENU oznaczony '*' jest kradziony.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 19. Data: 2010-01-27 18:43:53
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

    > http://www.nitka.net.pl/~michu/warning.jpg
    > AFAIR każdy program w MENU oznaczony '*' jest kradziony.

    A informacja, o tym, że oprogramowanie jest komercyjne to mało? Czy ktoś Ci
    każe z takiego oprogramowania korzystać bez należnych autorowi gratyfikacji?
    Jaki jest temat wątku? IMHO od jakiegoś czasu zeszliśmy nie na temat.
    Jest cała masa "niekradzionych" programów zarówno w sieci jak i poza. W
    sieci - wystarczy trochę pogooglać. Poza siecią - odżałować kilka złotych na
    gazetkę z płytką.
    Z mojej strony EOT.

    Jurek W

  • 20. Data: 2010-01-28 00:31:38
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 27.1.2010, Jurek W napisał(a):

    > A informacja, o tym, że oprogramowanie jest komercyjne to mało?

    To żart?
    Czytałeś kiedyś jakąś licencję oprogramowania?

    > Czy ktoś Ci
    > każe z takiego oprogramowania korzystać bez należnych autorowi gratyfikacji?

    Nikt nikomu nic nie każe. Staram się uświadomić niektórym, że wcale nie
    trzeba kraść by mieć użyteczny program.
    Jak widać na Twoim przykładzie niektórzy, jest Ich na pewno wielu, nawet
    nie mają pojęcia o tym, że używają kradzionego softu.

    > Jaki jest temat wątku? IMHO od jakiegoś czasu zeszliśmy nie na temat.

    Ależ nie. Nadal piszemy na temat - zaproponowałeś soft a ja mówię "nie",
    bo to kradzież.

    > Jest cała masa "niekradzionych" programów zarówno w sieci jak i poza. W
    > sieci - wystarczy trochę pogooglać. Poza siecią - odżałować kilka złotych na
    > gazetkę z płytką.

    Słusznie.
    Dodam tylko, że jak ktoś chce zapytać o jakiś program do konkretnych celów
    to może to zrobić na pl.comp.nowe-programy albo grupie właściwej jego
    systemowi - dobrze jest wcześniej przejrzeć ich archiwa.

    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/