  • 1. Data: 2010-01-19 14:06:45
    Temat: Czy ktos wie, spotkał się, analizował możliwość optymalnego dobrania wydajności
    Od: "pytas" <c...@t...com>

    karty graficznej, procesora, pamieci i płyty głównej na podstawie
    specyfikacji technicznej tych podzespołów? Przez optymalny dobór rozumię
    taki ze wszystkie podzespoły bedą pracować na nominalnych wydajnosciach bez
    zatorów w przepustowości i bez niepotrzebnej nadwyzki mocy wybranych
    podzespołów.

  • 2. Data: 2010-01-19 15:04:21
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-19 15:06:45 +0100, "pytas" <c...@t...com> said:

> [...]
    > taki ze wszystkie podzespoły bedą pracować na nominalnych wydajnosciach bez
    > zatorów w przepustowości i bez niepotrzebnej nadwyzki mocy wybranych

    Może coś źle zrozumiałem, ale wychodzi mi, że w ten sposób możesz
    oszczędzić ze 200-400 zł na płycie głównej i pamięciach, w stosunku do
    zestawu robionego na zasadzie "wybieramy z półki średniej-wyższej (lub
    dołu wyższej) co nam wpadnie w oko". No i IMHO nadwyżka mocy, to
    głównie jest powiązana z zadaniami stawianymi przed sprzętem, a to
    raczej trudno wstawić do tabelki.

    de Fresz

  • 3. Data: 2010-01-19 20:28:29
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "pytas" <c...@t...com> wrote in message
> [...]
    > podzespoły bedą pracować na nominalnych wydajnosciach bez zatorów w przepustowości
    > i bez niepotrzebnej nadwyzki mocy wybranych podzespołów.

    i jak twoim zdaniem mozna to ocenic bez podania czy komputer bedzie sluzyl
    do prac biurowych, gier, edycji wideo, edycji grafiki rastrowej czy jeszcze
    czegos innego?

    a nawet jezeli jest to podane to program programowi nierowny, gtx290 moze
    sie w komputerze do edycji wideo wydac absurdem, ale po wlaczeniu CUDA...