  • 1. Data: 2010-01-19 17:38:18
    Temat: Program do dzielenia na partycje - Win7
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Witam
    Znacie jakis działający pod Windows7 program do dzielenia partycji ?
    Z góry dziękuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2010-01-19 18:14:19
    Temat: Re: Program do dzielenia na partycje - Win7
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 18:38:18 +0100, Ramzes napisał(a):

    > Znacie jakis dzia?aj?cy pod Windows7 program do dzielenia partycji ?

    Owszem, menedżer dysków znajdujący się w Windows7.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-01-19 19:22:23
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości grup
    pasja.net...

    > Owszem, menedżer dysków znajdujący się w Windows7.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com

    Bez wątpienia jest to jedna z alternatyw mająca ograniczenia większe niż to
    wynika ze stopnia zajętości partycji systemowej. Jeśli możliwości
    systemowego menedżera dysków Ci nie wystarczą, proponuję Paragon Hard Disk
    Manager, najlepiej odpalany z płyty Hiren's Boot CD (lub pendraka
    symulującego taką płytę).

    --
    Jurek W
    j...@k...chip.pl

  • 4. Data: 2010-01-19 19:52:23
    Od: "Jacek S." <o...@f...pbz>

    Ramzes wrote:

    > Z góry dziękuje za odpowiedz.

    NTG
    --
    Jacek S.

  • 5. Data: 2010-01-19 20:01:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Bez wątpienia jest to jedna z alternatyw mająca ograniczenia większe niż
    > to wynika ze stopnia zajętości partycji systemowej.

    google translate wyplul parse error.

    prosze rozwinac ta mysl bardziej zrozumiale :)

  • 6. Data: 2010-01-20 15:44:35
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > google translate wyplul parse error.
    >
    > prosze rozwinac ta mysl bardziej zrozumiale :)

    Co jest niezrozumiałego?

    --
    Jurek W
    j...@k...chip.pl

  • 7. Data: 2010-01-21 01:06:22
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 19.1.2010, Jurek W napisał(a):

> [...]
    > systemowego menedżera dysków Ci nie wystarczą, proponuję Paragon Hard Disk
    > Manager, najlepiej odpalany z płyty Hiren's Boot CD (lub pendraka

    A po co zaraz kraść skoro ten soft ma darmową wersję dostępną na WWW
    producenta?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 8. Data: 2010-01-21 10:28:31
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Co jest niezrozumiałego?

    Twoje zdanie

  • 9. Data: 2010-01-21 19:40:25
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > A po co zaraz kraść skoro ten soft ma darmową wersję dostępną na WWW
    > producenta?
    > --
    A kto tu mówi o kradzieży?

    Jurek W

  • 10. Data: 2010-01-21 19:43:10
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Twoje zdanie
    Mam dwie propozycje. Wskaż niezrozumiały fragment mojej wypowiedzi lub EOT.

    Jurek W