  • 1. Data: 2010-01-19 13:00:08
    Temat: Blue screen - Gigabyte GA-K8N51GMF-9 F2 - Probably caused by : ntoskrnl.exe ( nt+21925 )
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Od czasu zakupu powyższej płyty i podłączeniu drugiego monitora komputer zaczął mi
    sypać bsodami,
    dzieje się tak przynajmniej raz na dwa dni, nie jest to może jakoś specjalnie
    uciążliwe ale
    uniemożliwia komfortową pracę, ciągły stres że za chwile może mi wywalić niebieski
    ekran...

    Z tego co udało mi się wyczytać w sieci błąd ten jest powodowany ,,próbą uzyskania
    dostępu przez
    zintegrowaną kartę graficzną do pamięci z której korzysta druga karta" czy coś w tym
    stylu... Więc
    chciałem spróbować ją wyłączyć, niestety nic z tego - w biosie mam jedynie 2 pozycje:
    ENABLE oraz
    ENABLE if cośtam, w każdym razie niema możliwości aby po prostu wyłączyć tę kartę...
    Monitory są
    podłączone do karty 9600GSO Palit

    Nie wiem jak sobie z tym poradzić, przeinstalowanie sterowników nie pomogło... BSOD
    wygląda
    następująco: W pewnym momencie wszystko staje, kursor, dzwięk sie zapętla itd. Trwa
    to około 2
    sekundy a następnie widzę niebieski ekran którego treści nie jestem nawet w stanie
    przeczytać bo
    znika bardzo szybko i reset...

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-01-19 13:21:06
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-01-19 14:00, vcore pisze:

    > sekundy a następnie widzę niebieski ekran którego treści nie jestem nawet w stanie
    przeczytać bo
    > znika bardzo szybko i reset...

    Na dobry początek wyłącz automatyczny restart po awarii systemu.
    Przynajmniej będziesz w stanie zobaczyć komunikat błędu...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2010-01-19 15:37:11
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    vcore pisze:

    > Nie wiem jak sobie z tym poradzić,

    Spróbuj jeden dzień popracować na zintegrowanej grafice.

    --
    pozdrawiam
    Piotr