  • Data: 2024-08-07 22:36:39
    Temat: Re: Program do SMS
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Aug 2024 10:54:49 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    43/is-there-a-way-to-have-individual-notification-so
    unds-for-contacts?hl=en

    > Nie mam problemu z ustawieniem dźwięku powiadomień dla SMSów, mam
    > problem z trwałością takiego ustawienia.
    > Czyli teoretycznie powinieneś mieć taką samą aplikację do wiadomości jak
    > ja, o ile Samsung jako to on lubi nie dołożył czegoś extra.

    Samsung miał natywną androidową, prostą.

    Później zmieniłem ją na Textra, bo brakowało mi kilku rzeczy - zdaje się,
    że m.in. wysyłania grupowego i wysyłania o zadanym czasie.

    Później zobaczyłem integrację PC, smartfona i zegarka w środowisku Apple.
    Dlatego po raz kolejny zmieniłem Textrę na "Wiadomości Google".

    Uwaga: "Wiadomości Google" to nie jest to samo, co "Wiadomości". To
    bardziej rozbudowany program działający synchronicznie w przeglądzrce
    internetowej na PC oraz na smartfonie.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go
    ogle.android.apps.messaging

    --