  • Data: 2024-08-08 10:06:23
    Temat: Re: Program do SMS
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2024 o 11:03, Cavallino pisze:

    > Niekoniecznie.

    Raczej tylko w takich  z nakładkami na Andka.

    > Jasne, ale nie wszyscy inni muszą podmieniać akurat program Wiadomości.

    Raczej powinni, ten autorski program do SMSów od google to opasła kobyła
    mimo prawie zerowych możliwościach konfiguracji. Mogę się mylić o parę
    deko ale zdaje np Textra w której można wszystko ustawić to niecałe
    10MB, a ten Googlowski waży coś kolo 300..

    > Tak właśnie pisali chyba o tym problemie.

    A jakieś lekarstwo na to podali?