  • 21. Data: 2010-06-22 08:16:43
    Temat: Re: Program dla dużej ilości zdjęć
    Od: limies <l...@g...com>

    On Jun 22, 10:03 am, l...@l...localdomain wrote:
    > W po cie <2...@a...go
    oglegroups.com>,
    >  limies nabazgra :

    > Nieprawda. Kupi e kiedykolwiek OS X luzem? Nie dodaj do niego iPhoto.
    > Daj tylko przy zakupie komputera. Je li chcesz mie nowsz wersj
    > systemu bez zmiany sprz tu, to eby mie te nowsz wersj iPhoto
    > (i tych pozosta ych bzdurek, kt rych nigdy nie uruchomi em) musisz
    > zap aci za t przyjemno $79.
    >
    > --
    > Ostatnio nahttp://blog.lrem.net/wymajaczy em:
    > No i sko czy si przodowanie
    > Klastrami Polska stoi
    > Nowy Slackware!

    dodam, ze luzem osX-a oczywiscie mozna kupc luzem, tylko be iPhoto.
    iPhoto dostaje sie za darmo tylko przy zakupie maca jesli chce sie
    miec nowa wersję przykładowo iPhoto'10 ktorej jeszcze nie ma, to w
    przysszłosci zaplace, ale sam system jest do kupienia luzem
    snow leopard kosztowal mnie 129 zl jest to upgrade - ale działa
    rownież na czystym dysku bez poprzedniej wersji systemu

  • 22. Data: 2010-06-22 08:54:20
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-21 16:28, l...@l...localdomain pisze:
    > W poście<m...@w...kopernik.gliwice.pl>,
    > Marx nabazgrał:
    >
    > Picasa ponoć ma działające rozpoznawanie twarzy (w przeciwieństwie
    > do iPhoto).

    zadne z tych dwoch nie wpisze mi tych danych do zdjecia
    a mnie nie interesuje program katalogujacy ktory trzyma dane poza zdjeciem
    Marx

  • 23. Data: 2010-06-22 09:19:27
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <e...@c...go
    oglegroups.com>,
    limies nabazgrał:

    > Oczwiscie, ze np. Snow Leoparda mozna kupic luzem !!!! ito legalnie

    A jak to się w ogóle ma do tego co napisałem?

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie

  • 24. Data: 2010-06-22 14:01:35
    Od: kwak <k...@g...pl>

    On 6/21/2010 2:43 PM, l...@l...localdomain wrote:
    > W poście<T...@n...one
    t.pl>,
    > T...@s...in.the.world nabazgrał:

    > iPhoto ma, ale tak skuteczny, że rysunkową małpkę na T-shircie dziecka
    > rozpoznało jako jedną z osób. Nie mówiąc już o tym, że osoby myli toto
    > na potęgę, nie rozróżniając nawet płci.

    bo płec nie rozpoznaje sie po twarzy :)

  • 25. Data: 2010-06-22 14:32:13
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hvqfnc$car$1@inews.gazeta.pl>,
    kwak nabazgrał:

    > bo płec nie rozpoznaje sie po twarzy :)

    Nie wiem jak Ty, ale ja w większości przypadków potrafię odróżnić
    kobietę od mężczyzny widząc jedynie twarz...

  • 26. Data: 2010-06-22 23:27:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hvpq2f$mmr$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Prawie. Jeśli masz CaptureOne, to do koca miesiąc owszem.

    > Nawet tak nie żartuj.

    > Wart jeszcze mniej niż jego cena.
    ?

    E, znam takich co twierdza, ze najpierw jest Photostation, potem dlugo
    nic, a potem Bridge, a potem dlugo dlugo nic.

    TA

  • 27. Data: 2010-06-23 06:09:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-22 16:32, l...@l...localdomain pisze:
    > W poście<hvqfnc$car$1@inews.gazeta.pl>,
    > kwak nabazgrał:

    > Nie wiem jak Ty, ale ja w większości przypadków potrafię odróżnić
    > kobietę od mężczyzny widząc jedynie twarz...

    nie widzisz jedynie twarzy ale np takze wlosy. Patrzac na same twarze
    mozesz sie nieraz przejechac... Zreszta tak naprawde jak czesto widzi
    sie sama twarz? juz zarys sylwetki (wypuklosci) wiele mowi
    Marx

  • 28. Data: 2010-06-23 08:51:40
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-23 01:27:33 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > ?
    >
    > E, znam takich co twierdza, ze najpierw jest Photostation, potem dlugo
    > nic, a potem Bridge, a potem dlugo dlugo nic.

    Znam takich, co twierdzą że Trabant to najlepszy samochód na świecie.
    Już Photostation na pierwszym miejscu świadczy o dość ekhm
    specyficznych wymaganiach. Dla normalnych ludzi - ani jeden, ani drugi.

    de Fresz

  • 29. Data: 2010-06-23 09:30:10
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <7...@w...kopernik.gliwice.pl>,
    Marx nabazgrał:

    > nie widzisz jedynie twarzy ale np takze wlosy. Patrzac na same twarze
    > mozesz sie nieraz przejechac... Zreszta tak naprawde jak czesto widzi
    > sie sama twarz? juz zarys sylwetki (wypuklosci) wiele mowi

    Nosz, nie wierzysz to sprawdźmy: daj mi 10 zdjęć samych twarzy...

  • 30. Data: 2010-06-23 10:17:07
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-23 11:30, l...@l...localdomain pisze:
    > W poście<7...@w...kopernik.gliwice.pl>,
    > Marx nabazgrał:

    > Nosz, nie wierzysz to sprawdźmy: daj mi 10 zdjęć samych twarzy...

    nie chce mi sie
    myslalem ze na NK znajde jakies fotki ale jakis durny regulamin kaza
    akceptowac i nie moge
    Marx