  • 11. Data: 2010-06-21 21:51:58
    Temat: Re: Program dla dużej ilości zdjęć
    Od: limies <l...@g...com>

    On Jun 21, 2:49 pm, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > To fotograficzny kombajn, a nie soft do katalogowania. Bezpośredni
    > konkurent LR i tylko na jedną platformę (dla mnie to nie aż taka wada,
    > bo na jedyną słuszną ;-)))

    > Cieńki jak dupa węża. Photstation tylko trochę lepszy.

    > Do katalogowania? Ny-ny.
    >
    > Tradycyjnie już - iVewMedia Pro vel Expression Media - do niedawna MS,
    > teraz PhaseOne. Ale olbrzymie kolekcje zdjęć i tak trzeba mu dzielić na
    > katalogi. Przy moich wymaganiach - nie znalazłem nic lepszego.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > de Fresz

    Nie zgadzam sie co do kombajnu - uzywam go glownie do katalogowania a
    do obrobki PS cs5. Troche obrobki raw import, export ,
    geotagging, faces, tworzenie slideshw i to wszystko - zaden kombajn

  • 12. Data: 2010-06-21 21:53:11
    Od: limies <l...@g...com>

    On Jun 21, 3:55 pm, Marx <M...@n...com> wrote:
    > A czy jest cos darmowego z rozpoznawaniem twarzy, ale aby dzialalo na
    > pececie a nie na WWW? idealnie byloby cos na wzor Exifera, ze powpisuje
    > mi do tagow EXIF lub IPTC nazwy osob na zdjeciach
    > Marx

    za darmo jest iPhoto z kazdym MAC OSX

  • 13. Data: 2010-06-21 21:54:51
    Od: limies <l...@g...com>

    On Jun 21, 4:28 pm, l...@l...localdomain wrote:
    > W poście <m...@w...kopernik.gliwice.pl>,
    >  Marx nabazgrał:

    > Picasa ponoć ma działające rozpoznawanie twarzy (w przeciwieństwie
    > do iPhoto).
    >
    > --
    > Ostatnio nahttp://blog.lrem.net/wymajaczyłem:
    > No i skończy się przodowanie
    > Klastrami Polska stoi
    > Nowy Slackware!

    iphoto działa mi swietnie i integruje sie z picassa, a places rowniez
    z google map, 0 problems

  • 14. Data: 2010-06-21 21:55:17
    Od: limies <l...@g...com>

    On Jun 21, 8:26 pm, T...@s...in.the.world wrote:

    > iPhoto nie ma?
    >
    > TA

    Oczywiscie, że ma !!!!

  • 15. Data: 2010-06-21 21:56:39
    Od: limies <l...@g...com>

    On Jun 21, 11:43 pm, l...@l...localdomain wrote:
    > W po cie <T...@n...onet.pl>,
    >  T...@s...in.the.world nabazgra :

    > iPhoto ma, ale tak skuteczny, e rysunkow ma pk na T-shircie dziecka
    > rozpozna o jako jedn z os b. Nie m wi c ju o tym, e osoby myli toto
    > na pot g , nie rozr niaj c nawet p ci.
    >
    > --
    > Ostatnio nahttp://blog.lrem.net/wymajaczy em:
    > No i sko czy si przodowanie
    > Klastrami Polska stoi
    > Nowy Slackware!

    zeby było smieszniej iPhoto rozpoznaje rowniez "twrze" kotów i psów :-)

  • 16. Data: 2010-06-22 05:46:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    limies napisał(a):

    [...]

    > zeby było smieszniej iPhoto rozpoznaje rowniez "twrze" kotów i psów :-)

    Co w tym smiesznego? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 17. Data: 2010-06-22 07:51:43
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-21 20:27:34 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > Ojej, a jest znowu za darmo?

    Prawie. Jeśli masz CaptureOne, to do koca miesiąc owszem.

    > No i jest jeszcze Adobe Bridge.

    Nawet tak nie żartuj.

    > Dostepny 'za darmo' z Photoshpem

    Wart jeszcze mniej niż jego cena.

    de Fresz

  • 18. Data: 2010-06-22 07:53:39
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-21 23:51:58 +0200, limies <l...@g...com> said:

> [...]

    > do obrobki PS cs5. Troche obrobki raw import, export ,
    > geotagging, faces, tworzenie slideshw i to wszystko - zaden kombajn

    Czyli wykorzystujesz 1/8 jego możliwości i to tą, w której wcale nie
    jest najlepszy. No owszem, można. Jednak lepiej użyć do konkretnego
    zadania programu, który do niego został stworzony.

    de Fresz

  • 19. Data: 2010-06-22 08:03:37
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <2...@a...go
    oglegroups.com>,
    limies nabazgrał:
    > za darmo jest iPhoto z kazdym MAC OSX

    Nieprawda. Kupiłeś kiedykolwiek OS X luzem? Nie dodają do niego iPhoto.
    Dają tylko przy zakupie komputera. Jeśli chcesz mieć nowszą wersję
    systemu bez zmiany sprzętu, to żeby mieć też nowszą wersję iPhoto
    (i tych pozostałych bzdurek, których nigdy nie uruchomiłem) musisz
    zapłacić za tą przyjemność $79.

  • 20. Data: 2010-06-22 08:13:04
    Od: limies <l...@g...com>

    On Jun 22, 10:03 am, l...@l...localdomain wrote:
    > W po cie <2...@a...go
    oglegroups.com>,
    >  limies nabazgra :

    > Nieprawda. Kupi e kiedykolwiek OS X luzem? Nie dodaj do niego iPhoto.
    > Daj tylko przy zakupie komputera. Je li chcesz mie nowsz wersj
    > systemu bez zmiany sprz tu, to eby mie te nowsz wersj iPhoto
    > (i tych pozosta ych bzdurek, kt rych nigdy nie uruchomi em) musisz
    > zap aci za t przyjemno $79.
    >
    > --
    > Ostatnio nahttp://blog.lrem.net/wymajaczy em:
    > No i sko czy si przodowanie
    > Klastrami Polska stoi
    > Nowy Slackware!

    Oczwiscie, ze np. Snow Leoparda mozna kupic luzem !!!! ito legalnie