    From: limies <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Program dla dużej ilości zdjęć
    Date: Mon, 21 Jun 2010 05:17:22 -0700 (PDT)

    On Jun 21, 8:59 am, max <m...@m...pl> wrote:
    > Co byście polecili dla kogoś kto ma sporo zdjęć i chciałby jakoś nad tym
    > zapanować ?
    > Chodzi mi o katalogowanie, gdzie zostało zdjęcie zrobione i co
    > przedstawia oraz robienie wirtualnych folderów.
    >
    > Może jest jakiś skrypt online ?
    > Do zainstalowania na dedyku ?

    Aperture, Extensis Portofolio, iPhoto (za darmo na MAcu) mają
    geotagging, rozpoznawanie twarzy, oczywisciw wyszukowanie wg expoycji,
    kolorow, formatu,....miliony kryteriów, przysłony obiektywu, miejsca,
    i tysiące funkcji ułtwiających nie tylko zapanowanie, ale również,
    wysyłanie, zmiany formatów, edycja, wywoływanie rawów, tworzenie
    wirtualnych katalogów wg różnych kryteriów, ksiązek, stron
    webowych ...

    Pozdr, li