  • Data: 2011-03-13 11:09:21
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedyna nadzieja w .NET które ma pewną wartwę wspólną danych. Ale jesli
    > nie masz takiej gwarancji i musisz budować interfejsy komunikacyjne to
    > serdecznie współczuje wyboru, szczególnie ze problemy funkcyjne sa na
    > tyle małe że mozna je spokojnie embedowac w języku zamiast pisać 10x
    > większy kod do wymiany danych.
    Kod do wymiany jest bardzo prosty. Ale fakt, F# wydaje się ciekawy.
    Tylko, że mi kompletnie nieprzydatny by był.

    A kawałek pisałem w Prologu i napisanie go w .Net byłoby raczej mało
    sensowne. To nie był mały kawałek.

    Są też inne zalety takiego rozdzielenia. Na przykład koncepcyjnie od
    początku mam możliwość liczenia rozproszonego.

    Pozdrawiam,
    Wit