  • Data: 2011-03-11 22:25:51
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Mar 2011 22:37:47 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Na tej publikacji bazuje własnie boost::phoenix.

    Tak na marginesie, to czasy jakby sie zmienily: jakos odchodzi sie od
    gigantycznych Jezykow Ktore Moga Wszystko, a raczej rozwiazuje sie
    problemy dekomponujec je na podproblemy i uzywajac jezykow i
    paradygmatow ktore najlepiej sie do tego celu nadaja. Coraz mniej ejst
    bowiem problemow ze wspolparca kawalkow napisanych w roznych jezykach.

    Pewnie moglbym napisac w C++ to co robie w Prologu, tylko pewnie
    najpierw musialbym sobie napisac Prolog w C++. A potem, bioarc pod
    uwage brak zrodowiska, bibliotek i takiej prostej rzeczy jak "lista"
    pewnei bym sie a) zaj... na smierc, b) dostal gniota ktory by sie nie
    nadawal do uzytku.

    Ja ktos chce programowac uzywajac paradygmatu funkcyjnego to ma cale
    multum jezykow ktore to umozliwjaja w doskonaly sposob. Nie musi
    pzrepychac szesciennych klockow przez okragle dziury

    A.L.