  • Data: 2011-03-11 21:36:04
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-11 22:13, A.L. wrote:
    > Drogi Kolego, jezel istudent przychodzi na studia i nie ma pojecia o
    > programowaniu, nigdy nie programowal, nei wie co to jest algorytm
    > itede, to wpusczanei go w "templates" jest kompletnym nonsensem.

    Zrobienie std::vector< int > nie jest wpuszczaniem w templates bo to się
    niczym nie różni w stopniu komplikacji i podstawowego użycia od array of
    integer.

    Wpuszczaniem jest zaczynanie od boost::spirit, a tego mam nadzieję nikt
    nie robi na pierwszych zajęciach.

    > Nauka PROGRAMOWANIA (nei jezyka) powinna byc maksymalnie od jezyka
    > niezalezna

    Święte słowa. Tylko troche banalne.

    > bez
    > szczegolow technicznych

    W Pascalu to utrudnione. Głupią liste trzeba zrobić od zera. Jeśli
    chcesz nauczyć nastepnej implementacji listy i magii wskaźników to
    dobrze. Jesli chcesz pokaząc do czego jest przydatna - to zbędne, na
    szczegóły przyjdzie czas.

    Chyba że mowimy o podstawach typu "narysuj choinkę gwiazdkami" tłuczone
    przez cały semestr.

    > , i prawie neiwidoczny i bez trudnych problemow
    > technicznych ktore trzeba NAJPIERW wyjasnic.

    Jak tu wyjasniać te wszystkie ^ daszki w pascalu o które się w kółko
    potykają studenci jak trzeba cos bardziej wypasionego niż tablica?

    > Albowiem, jeszcze raz: najlepiej byloby nauczac PROGRAMOWANIA bez
    > zadnego jezyka. Ale sie nie da.

    Jak to się nie da? Kiedyś było dużo ludzi rysujących pudełeczka ze
    strzałkami w książkach lub używających pascalowego pseudokodu po polsku.
    Chyba mozna to jednak usprawiedliwić mizerną dostepnością komputerów w
    tamtych czasach.