  • Data: 2011-03-08 08:00:42
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-07 23:28, apl pisze:
    [...]
    > Napisałem przecież, że mógłbym to napisać ale poco wyważać drzwi do
    > lasu? A wam zachciewa się tylko przekomarzać.

    Wybacz, ale sformułowanie twojej prośby wskazywało na typową
    "zaliczeniówkę". Tego sporo osób nie lubi i daje temu zgryźliwie wyraz
    8-) Spróbuj obalić te podejrzenia - na pewno będzie łatwiej.

    > Nie rozumiem też uwag co
    > do Pascala. Płyną z jakiegoś doświadczenia? Jego prostota pozwala na
    > szybkie pisanie dobrych aplikacji.

    Mała popularność w tzw. przemyśle. A jeśli już to konotacje z Delphi,
    w którym zazwyczaj pisali kiepscy klepacze kodu. Stąd duża korelacja
    Pascal/Delphi - bardzo marny kod.

    BTW - czemu nie zlinkować czegoś w innym języku (np. C) z Pascalem? Albo
    przepisać kawałek kodu z C - przykładów na pewno mnóstwo, a trudność
    raczej niewielka.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net