  • Data: 2011-03-08 09:15:13
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-08 06:58, Maciej Pilichowski pisze:

    > To wez gotowca (FFTW) zrob bindowanie do Pascala i z glowy. To
    > problem?

    Albo niech użyje googla. Pierwsze trafienie na
    [FFTW for pascal].

    http://www.fftw.org/install/windows.html

    "FFTW 3.x and Borland Delphi

    George Beckett has contributed a Pascal interface file
    (fftw_interface.pas) for calling FFTW from Borland Delphi (Pascal). This
    file is for the single-precision FFTW, but double-precision could be
    used as well by changing the appropriate types and renaming fftwf_ to
    fftw_ in the file. "

    OK, trzeba wiedzieć, jak się ta biblioteka nazywa (z drugiej
    storny nawet wikipedia do niej odsyla).

    pozdrawiam
    bartekltg