  • 11. Data: 2010-12-18 15:37:29
    Temat: Re: Program LG PC Suite
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    IMEI, ale nie wiem jak się do tej informacji w
    telefonie dostać, a na fakturze nie ma.

    wpisujesz
    *#06# i masz IMEI telefonu

    Arek.

  • 12. Data: 2010-12-18 16:06:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-18 16:29, JoteR pisze:
    > Ale podasz, jaką masz wersję PC Suite, czy jest to nadal tajemnica? Bo u
    > mnie w LG PC Suite 2 ta opcja jeszcze jest i jej zaptaszenie powoduje
    > właśnie żądanie hasła. Jeśli go nie ustawiałaś w telefonie, to domyślnie
    > powinno być: "0000" (cztery zera)".

    3.2.24.201.00929
    Zera nie pomagają, kod telefonu jaki mam na telefon też nie działa.
    Kod powinien być chyba 8 cyfrowy. Poprzedni kod sparowania też nie
    pomaga (potem zmieniłam w komputerze na bez kodu parowania). Cos z tym
    programem od LG na bluetooth nie tak. Po kablu USB działa.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-12-18 16:19:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-18 16:37, Arek. pisze:
    > IMEI, ale nie wiem jak się do tej informacji w
    > telefonie dostać, a na fakturze nie ma.
    >
    > wpisujesz
    > *#06# i masz IMEI telefonu

    O, dzięki! O to mi chodziło. Miałam gdzieś to kiedyś zapisane, ale nie
    mogłam znaleźć.
    Później napiszę co dalej, bo teraz właśnie wychodzę z domu.

    Pozdrawiam!

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-12-18 16:41:45
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    nasmiewaja sie z Ciebie, w momencie laczenia sie przez pcsuite z telefonem,
    ocsuite poprosiCieo wpisanie kodu i ten sam kod bedziesz musiala
    podac w telefonie jak sie beda zgadzac to nastapi polaczenie.

    Kod ma o ile docbrze pamietam 4 cyfry (lub 6) u przedzam wiec ze imei nie da
    rady do konca wklepac, ale mozeszprobowac :)

  • 15. Data: 2010-12-18 16:42:47
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    sproboj 0000, 1111, badz 1234

  • 16. Data: 2010-12-18 17:29:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Zera nie pomagają, kod telefonu jaki mam na telefon też nie działa.

    Nie mam co prawda GT505, ale z tego co zauważyłem przy podłączaniu Viewty,
    LG PC Suite 3 nie korzysta z ustawionego w telefonie kodu zabezpieczającego,
    tak jak robił to PC Suite 2. Te hasło, którego żąda przy podłączeniu,
    tworzone jest dynamicznie, podobnie jak przy parowaniu BT. To znaczy - na
    żądanie programu trzeba wklepać jakiś ciąg cyfr (wystarczą 4) i po chwili na
    ekranie telefonu pojawi się żądanie hasła do komputera. Trzeba wówczas w
    telefonie podać ten sam ciąg cyfr i voila! Myślę, że z Pathfinderem jest
    podobnie, ale może odezwie się ktoś, kto ma ten (lub GT-500) aparat.

    JoteR

  • 17. Data: 2010-12-18 23:46:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-18 18:29, JoteR pisze:

> [...]
    > telefonie podać ten sam ciąg cyfr i voila! Myślę, że z Pathfinderem jest
    > podobnie, ale może odezwie się ktoś, kto ma ten (lub GT-500) aparat.

    W komputerze przy dodawaniu sprzętu może się wygenerować kod, można
    wpisać swój lub bez kodu. Niestety, już w programie PC Suite to nie
    działa. PS Suite żada kodu i telefon żąda kodu do komputera i nic nie
    pasuje! Ten program pewnie nie jest do tego telefonu, bo na stronie LG
    nie widzę na liście LG505. Czyli wszystko do kitu.
    Pliki z komputera mi się wysyłają i telefon je odbiera- także w drugą
    stronę. Niestety program LG chyba jest do nieczego lub nie pasuje do
    tego telefonu. Przez kabel USB jako tako działa ten program oprócz
    niektórych opcji, które mają połączenie tylko z outlookiem.

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-12-19 14:49:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-18 17:41, Kotlet wieprzowy pisze:
    > nasmiewaja sie z Ciebie, w momencie laczenia sie przez pcsuite z telefonem,
    > ocsuite poprosiCieo wpisanie kodu i ten sam kod bedziesz musiala
    > podac w telefonie jak sie beda zgadzac to nastapi polaczenie.

    Jeśli chcę z kodem parowania to mogę sobie sama wybrać lub "komputer mi
    wymyśli".
    Stosowałam różne sposoby, różne kody, wybrałam nawet ustalony dla mnie
    numer 55230080. Tak, w telefonie też trzeba wpisać -- jeśli chodzi o ten
    zakichany LG PC Suite po bluetooth. Ale LG PC Suite i tego nie
    przyjmował. W telefonie mam ustawione: bez hasła.
    Jeśli chodzi o obsługę bluetootha bez użycia tego g-wnianego programiku
    to mnie telefon ani komputer nie pyta o kod. Tylko wybieram: wyślij,
    albo odbierz plik.

    > Kod ma o ile docbrze pamietam 4 cyfry (lub 6) u przedzam wiec ze imei nie da
    > rady do konca wklepac, ale mozeszprobowac :)

    Sprawdziłam specjalnie jak to z tym Imeiem, to nie o Imei tu chodziło.
    Odinstalowałam ten LG PC Suite. Zainstalowałam program BlueSoleil. Potem
    zainstalowałam inną wersję LG PC Suite. Teraz wszystko po bluetoothu w
    tym programie LG PC Suite działa bez żadnych haseł, widzę wszystkie
    pliki z telefonu, mogę kopiować, usuwać kontakty itp.itd.
    Oczywiście w razie czego muszę potwierdzić/przyklepać w telefonie zgodę
    na odebranie pliku.
    Nie musze już podłączać kabelka USB, po bluetooth jest wygodniej.
    No i tak to leciało :-)

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-12-19 14:58:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > mnie w LG PC Suite 2 ta opcja jeszcze jest i jej zaptaszenie powoduje
    > właśnie żądanie hasła. Jeśli go nie ustawiałaś w telefonie, to domyślnie

    Już zmieniłam program na wersję: 3.2.5.20090603.
    Już pięknie działa bez wpisywania jakichś z powietrza,
    niewiadomoocochodzących haseł, mogę pisać z niego sms-y, edytować
    kontakty, kopiować, wklejać pliki itd. Zapisaną mam już na dysku nawet
    całą zawartość telefonu.
    Oczywiście w telefonie muszę potwierdzić odebranie pliku, ale z hasłami
    spokój.

    --
    animka