  • 1. Data: 2010-12-16 20:51:17
    Temat: Użycie nokii z Symbianem jako elektronicznej niani
    Od: AJG <b...@s...pl>

    Hej

    Mam 2 nokie - E72 i E52, obie maja Symbiana i kamery. Czy da sie je w
    jakis sposób połączyć tak, by jeden telefon stał w pokoju dziecka i
    przesyłał obraz na żywo na drugi telefon, przez bluetooth?

    ZNalazłem GOlden Eye SPy Camera ale on nie robi tego na żywo - nagrywa
    na jednym i przesyła na drugi, wiec do monitoringu czy maluch spi czy
    placze raczej sie nie nada.

    bede wdzieczny za odpowiedz.

    pozdrawiam
    JAG

  • 2. Data: 2010-12-16 21:08:32
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/16/2010 09:51 PM, AJG wrote:
> [...]
    >
    > ZNalazłem GOlden Eye SPy Camera ale on nie robi tego na żywo - nagrywa
    > na jednym i przesyła na drugi, wiec do monitoringu czy maluch spi czy

    Jesteś w zasięgu telefonicznego bluetooth, a nie słyszysz płaczącego
    dziecka? o_O

    M.

  • 3. Data: 2010-12-16 21:13:08
    Od: AJG <b...@s...pl>

    Michal Dwuznik (Michał Dwużnik) pisze:

    > Jesteś w zasięgu telefonicznego bluetooth, a nie słyszysz płaczącego
    > dziecka? o_O

    :) a jednak - swieta ida i trzeba bedzie malego klasc spac w nowym
    miejscu, a tam drewniane ściany, wiec i zasieg niebieskiego wiekszy.

  • 4. Data: 2010-12-16 21:57:22
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/16/2010 10:13 PM, AJG wrote:

    > :) a jednak - swieta ida i trzeba bedzie malego klasc spac w nowym
    > miejscu, a tam drewniane ściany, wiec i zasieg niebieskiego wiekszy.

    W stajence? też nieźle słychać.

    M.

  • 5. Data: 2010-12-17 10:06:30
    Od: daro <d...@o...pl>

    AJG pisze:
> [...]
    >
    > ZNalazłem GOlden Eye SPy Camera ale on nie robi tego na żywo - nagrywa
    > na jednym i przesyła na drugi, wiec do monitoringu czy maluch spi czy

    Mobiola Web Camera for S60

  • 6. Data: 2010-12-18 18:01:12
    Od: Tom Kom <k...@g...com>

    On 16 Gru, 21:51, AJG <b...@s...pl> wrote:
    > Hej
    >
    > Mam 2 nokie - E72 i E52, obie maja Symbiana i kamery. Czy da sie je w
    > jakis spos b po czy tak, by jeden telefon sta w pokoju dziecka i
    > przesy a obraz na ywo na drugi telefon, przez bluetooth?
    >
    > ZNalaz em GOlden Eye SPy Camera ale on nie robi tego na ywo - nagrywa
    > na jednym i przesy a na drugi, wiec do monitoringu czy maluch spi czy
    > placze raczej sie nie nada.
    >
    > bede wdzieczny za odpowiedz.
    >
    > pozdrawiam
    > JAG

    Może po prostu videorozmowa ?

  • 7. Data: 2010-12-18 18:06:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Dec 2010 21:51:17 +0100, AJG wrote:
    >Mam 2 nokie - E72 i E52, obie maja Symbiana i kamery. Czy da sie je w
    >jakis sposób połączyć tak, by jeden telefon stał w pokoju dziecka i
    >przesyłał obraz na żywo na drugi telefon, przez bluetooth?

    A narzekacie na iphony, a tam ponoc bez problemu po wifi :-)

    J.