  • 1. Data: 2010-12-16 23:32:29
    Temat: powiadomienie sms o meilu
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    orange w multibox ma taka funkcjonalność
    - jak macie średnio opóźnienia od wysłania meila
    - czy inny operator oferuje taką funkcjonalność ?

  • 2. Data: 2010-12-17 00:32:02
    Temat: Re: powiadomienie sms o meilu
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/17/2010 12:32 AM, Ra wrote:
    > orange w multibox ma taka funkcjonalność
    > - jak macie średnio opóźnienia od wysłania meila
    > - czy inny operator oferuje taką funkcjonalność ?
    w eranecie działa od dawna, opóźnień nie ma.

    M.

  • 3. Data: 2010-12-17 05:54:32
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 17 gru 2010 00:32, Ra pisze:
    > orange w multibox ma taka funkcjonalność
    > - jak macie średnio opóźnienia od wysłania meila
    > - czy inny operator oferuje taką funkcjonalność ?

    Lekko od tematu na temat, ale poszerzając sprawę, może pomyśl o IMAP,
    jeżeli fon i poczta oczywiście umożliwiają. Ale jeżeli myślisz nawet o
    zmianie operatora pod tym kierunkiem, to może warto zmienić fon lub
    nawet skrzynkę..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-12-17 13:23:31
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/17/2010 06:54 AM, Piotr M wrote:

> [...]
    > jeżeli fon i poczta oczywiście umożliwiają. Ale jeżeli myślisz nawet o
    > zmianie operatora pod tym kierunkiem, to może warto zmienić fon lub

    Powiadomienie SMS ma zalety - przede wszystkim w roamingu...
    (no i jest marginalnie szybsze. Znaczy, telefon gra mi kolejno sygnał
    przybyłego SMSa i zaraz potem maila - 'dwugłos' w moim przypadku oznacza
    że to coś naprawdę ważnego).

    M.