  • Data: 2011-02-11 00:47:26
    Temat: Re: Profil opony-pytanie.
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-10 17:14, []v[]artec pisze:

    > Jechałem z kolegą, który latał w tamtym sezonie R1 i właśnie przez
    > niedogrzane PP miałby prawie dzwona. Wyleciał z drogi, ale skończyło się
    > na strachu i delikatnie przyrysowanym pługu od nierównego pobocza.
    > Dokładnie tak samo wypowiedział się na temat tych opon. Jeśli jest
    > ciepło i są dogrzane to pięknie trzymają a przy niedogrzaniu albo
    > niskiej temp. zewnętrznej nie jest w ogóle fajnie.
    >
    > Długo zastanawiałem się tej zimy co brać i chyba jednak zdecyduje się na
    > maksymalnie świeże (2011) Pilot Road 2CT (Pilot Power odpada).

> [...]

    Latalem i na PP (R1'03) i na PR2CT (CBR F3'98). Na jednych i na drugich
    bylo OK i na mokrym i na suchym. Hamowanie nawet z duzych v pewne - o
    niebo lepsze niz Dunlopy choc teraz mam zalozone w RN22 D211 ale wiosna
    dopiero zobacze jaka bedzie roznica, jak mi zejda to zaloze Qualifiery 2
    (nowy przod wala mi sie po garazu wiec tylko tyl dokupie).

    W sumie najwiecej zalezy do czego Ci jakie gumy sa potrzebne, bo jak
    chcesz polatac "po torowemu" to Supercorsa sie dosyc dobrze sprawdza -
    chociazby PRO SC1.

    Pzdr
    PS: niedogrzane PP? o_O A mnie sie wydawalo ze to dosc miekkie gumy sa i
    chyba najlepsiejsze na jakich do tej pory jezdzilem.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki