eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProfil opony-pytanie.Re: Profil opony-pytanie.
  • Data: 2011-02-11 09:42:44
    Temat: Re: Profil opony-pytanie.
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10.02.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > On 2011-02-10, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    >>
    >> ale mowisz o potorowych czy dokladnie o Pilot Power?
    >>
    > A to przepraszam bardzo, wydawalomiesie ze PP to torowe.

    Nie doczytałem do końca i już parę razy odpisałem, ale napiszę
    jeszcze raz, co mi tam.
    PP i PP2CT to zwykłe, szosowe opony, do zwykłej codziennej jazdy.
    Jeździłem na nich 3 sezony od -5 na suchym i 0 na mokrym.
    To są bardzo dobre opony na mokrą drogę a nie na tor.
    >>
    >> Pytam bo kojarze cie raczej z potorowymi metzelerami.
    >>
    > Owszem.
    >>
    >> Bo wg strony Michelina to PP i PP CT2 sa szosowe, wiec nawet na zimno
    >> cos powinny trzymac, a torowe sa PP Pure.
    >>
    > Cos mi sie w glowie pomieszalo i zapomnialem o PP Pure.
    >>
    >> Co do potorowych to swieta racja - na zimno sa nieprzewidywalne.
    >>
    > Na zimno to najlepsze generatory adrenaliny.
    >
    Ogólnie opony torowe mają inny bieżnik niż drogowe. Drogowe zawsze maja
    coś w rodzaju uniwersalnego bieżnika, który ma działać na sucho i na
    mokro. Torowe są łyse na sucho, i mają "dziwne" bieżniki na moro.
    Torowe jak się przyjrzeć z bliska mają też oznaczenia mieszanki, bo ten
    sam model opony wychodzi zwykle w kilku różnych twardościach.

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: